LTStraipsnyje atskleistas socialinių darbuotojų, dirbančių vaikų globos namuose, požiūris į įgytas bendrąsias kompetencijas. Apibendrinant gautus rezultatus, nustatyta, kad neatsižvelgiant į vietovės tipą, dauguma respondentų yra įgiję arba iš dalies įgiję gebėjimą kritiškai, analitiškai ir sistemiškai mąstyti, o tai leidžia daryti prielaidą, kad darbo metu socialiniai darbuotojai puikiai įvertina susidariusias aplinkybes, problemas, moka jas analizuoti, kritiškai pažvelgti bei susisteminti gautus rezultatus, tuo gerindami savo darbo kokybę. Akcentuojama, kad, siekiant suteikti kokybiškas paslaugas, socialiniai darbuotojai turėtų bendradarbiauti su kitais specialistais, kurie padėtų tobulinti gebėjimus atsirinkti reikiamą jų darbui naujausią informaciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendrieji gebėjimai; Socialinis darbuotojas; Vaikų globos namai; Vaikų globos namai, socialinis darbuotojas, bendrieji gebėjimai; Child care home; Child care homes, social worker, general skills; General abilities; Socual woker.
ENThe article reveals attitude of social workers working in children foster homes towards acquired general competences. Generalising the acquired results, it can be stated that irrespective of the type of location where they work, the majority of the respondents have acquired or partially gained an ability to critically, analytically and systematically think, which allows for a conclusion that while working social workers are able to properly evaluate the emerging circumstances, problems as well as to analyse them, to critically evaluate and systemise the gathered results and, thus, improve the quality of own work. It is emphasised, that striving for provision of high quality services, social workers should collaborate with other specialises, who would assist them in improvement of abilities to select information necessary for their work. [From the publication]