LTStraipsnyje nagrinėjama profesinių mokyklų mokinių požiūris į socialinio pedagogo veiklą, pateikiama besimokančiųjų nuomonė apie galimybes bendrauti su socialiniu pedagogu, jo darbo efektyvumą ir reikalingumą profesinėje mokykloje. Analizuojama, į ką mokiniai, susidūrę su sunkumais mokykloje, kreipiasi pagalbos, kaip dalykų mokytojai, grupių auklėtojai ir socialinis pedagogas padeda profesinių mokyklų mokiniams išspręsti jų problemas. Aiškinamasi, iš kur mokiniai sužino, kad jų mokykloje dirba socialinis pedagogas, kokią veiklą jis atlieka, ar mokiniai sulaukia iš jo reikiamos pagalbos. Nagrinėjamos priežastys, kurios skatintų mokinius dažniau kreiptis pagalbos į socialinį pedagogą.Reikšminiai žodžiai: Mokinys; Požiūris; Profesinių mokyklų mokiniai; Profesinė mokykla; Socialinis pedagogas; Attitude; Social educator; Social pedagogue; Student; Vocational school; Vocational school students.
ENThis article analyses vocational schools students' attitude towards social educator's activities. It also presents students' opinion regarding accessibility of a social educator, his/her work efficiency and necessity in vocational school. An attempt is made to identify whom learners first address facing problems and how teachers, group mentors and social educators help them to solve problems. It is analysed if students know that there is a social educator in their school, what are his/her functions and if students are helped when they need assistance. The article also examines the reasons that motivate students to approach a social educator. [From the publication]