Lietuvos kino industrija XXI a.: valstybės remiamas menas ar verslas?

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos kino industrija XXI a.: valstybės remiamas menas ar verslas?
Alternative Title:
Lithuanian film industries in twenty-first century: state supported art or business?
In the Journal:
Santalka: filosofija, komunikacija. 2011, t. 19, Nr. 2, p. 76-89
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje ekonominiu aspektu nagrinėjama Lietuvos kino industrijos padėtis XXI amžiuje. Aptariamas kultūrinis, simbolinis ir ekonominis kino industrijos kapitalas, kaip sektini kino industrijos pavyzdžiai analizuojama Didžiosios Britanijos ir Čekijos Respublikos patirtis, aptariamos šios patirties pritaikymo Lietuvoje galimybės. Siekiant tinkamai įvertinti simbolinį ir kultūrinį nacionalinės kino industrijos produkcijos lygį, analizuojami autoriaus atliktos apklausos duomenys. Norint nustatyti žiūrovo požiūrį į nacionalinę kino industriją, buvo atliktas kiekybinis tyrimas, kuriame dalyvavo 448 asmenys. Apklausos rezultatai parodė, kad statistinis žiūrovas yra abejingas Lietuvos kino produkcijai ir mano, jog Lietuvos kūrėjai neatsižvelgia į jo poreikius ir nesukuria stiprios rinkodaros. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kinas; Kinematografija; Lietuvos kinas; Vizualinės medijos; Vizualiosios medijos; XXI a. Lietuvos kinas; Žiūrovas; Žiūrovo santykis su kinu; Cinema; Film; Lithuania; Lithuanian cinema; The twenty-first century Lithuanian cinema; The viewers relationship with the Cinema; Viewer's relationship with the cinema; Viewer`s; Visual media.

ENThe purpose of this article is to analyse cultural and economic aspects of Lithuanian film industry in the twenty-first century. The article discusses the film industry‘s cultural, symbolic and economic capital. To achieve the study objectives and determine the viewer's attitude towards the national film industry, a quantitative questionnaire survey involving 448 people was carried out. The survey results show that the average viewer believes that Lithuania's creators do not take into account their needs and do not create a strong marketing activity. [From the publication]

ISSN:
2029-6320; 2029-6339
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30015
Updated:
2018-12-17 13:00:49
Metrics:
Views: 114    Downloads: 46
Export: