Kultūros transformacijos kūrybinėse industrijose: kaip veikia medijų kultūra

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kultūros transformacijos kūrybinėse industrijose: kaip veikia medijų kultūra
Alternative Title:
Transformation of culture in creative industries: how media culture work
In the Journal:
Santalka: filosofija, komunikacija. 2011, t. 19, Nr. 1, p. 74-82
Summary / Abstract:

LTLietuvos kultūros politikoje bandoma nagrinėti kūrybinių industrijų klausimus: kaip panaudoti kultūros ir kūrybinių industrijų priemones, kad vietos kultūra ir menas išliktų, būtų atgaivintas ir sustiprėtų. Atsakymus į šiuos klausimus lydi diskusijos, kurių dalyviai skirtingai vertina pačias kūrybines industrijas ir jų priemonėmis kuriamą medijų bei vartojimo kultūrą. Straipsnyje, remiantis medijų ir vartojimo kultūros poveikio tyrimais komunikacijos moksluose, kultūros studijose, kultūros gamybos sociologijoje ir kultūros politikoje, siekiama išryškinti medijų kultūros transformacijas kūrybinių industrijų plėtros kontekste ir medijų kultūros poveikį individų, jų bendruomenių ir gyvenamų vietovių tapatumo formavimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Komercinis intertekstualumas; Kūrybinės industrijos; Medijų kultūra; Medijų poveikis; Refkelsyvi akumuliacija; Refleksyvi akumuliacija; Vartojimo kultūra; Commercial intertextuality; Consumer culture; Consumer culture, media influence; Creative industries; Media culture; Media influence; Reflexive accumulation.

ENThe Creative Industries issues in Lithuanian cultural policy are known as tools for revival, renewal and enhancement of local culture and arts. Trying to answer these questions participants are giving answers from different points of view, reflecting positive and negative evaluations of impact of Creative Industries and media culture on local culture and arts. This paper analyzes and highlights transformation of culture and impact of media culture on individual’s and communities’ identities in Creative Industries and media culture, analyzing theoretical and empirical research issues in communication studies, cultural studies, cultural production sociology and cultural politics fields. [From the publication]

ISSN:
2029-6320; 2029-6339
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/29991
Updated:
2018-12-17 13:00:44
Metrics:
Views: 54    Downloads: 26
Export: