LTStraipsnyje nagrinėjama, kaip taikyti Moodle aplinką mokant(is) specialybės anglų kalbos. Tyrimai remiasi Mykolo Romerio universiteto Socialinės politikos fakulteto dviejų skirtingų specializacijų studentų apklausos duomenimis. Gauti rezultatai analizuojami, taikant statistikos metodus: naudojamas SPSS (angl. – Software Package for Social Sciences) programinės įrangos paketas rezultatų patikimumo Cronbacho koeficientams bei Spearmano koreliacijos koeficientams skaičiuoti. Nustatyta, kad psichologijos specializacijos studentų atsakymams Cronbacho koeficientų vertės yra tarp 0,7 ir 0,9, esant patikimumo lygiui 0,05 (tikimybė 95 proc.) arba 0,01 (tikimybė 99 proc.). Tokie rezultatai liudija, kad ryšys nėra atsitiktinis ir galioja ne tik mažos imties atvejais. Tačiau nėra pastebėtos koreliacijos tarp psichologijos ir socialinio darbo studentų atsakymų, išskyrus pirmąjį anketos teiginį. Studentų požiūris į elektroninį mokymą(si), taikant Moodle aplinką, yra teigiamas. Privalumai, dirbant Moodle aplinkoje: nesukeliamas stresas, padedama studentams kartoti ir tikrinti specialybės kalbos terminologiją, gauti rezultatai įvertinami iš karto, atlikus užduotį, bei suteikiama galimybė pagerinti rezultatą, atlikus užduotį pakartotinai.Kai kurių problemų, interpretuojant studentų darbo rezultatus, kelia Moodle programinės įrangos netobulumai, kurie taisytini kompiuterijos specialistų. Straipsnyje pateikiami studentų rezultatai, atliekant Moodle užduotis, bei jų interpretacija. Rekomenduojama taikyti Moodle aplinką, mokant ir testuojant specialybės užsienio kalbą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elektroninis mokymas(is); Elektroninis mokymas(sis); Grįžtamasis ryšys; Moodle aplinka; Profesinė anglų kalba; Testavimas; E-learning; ESP; English for Specific Purposes; Feedback; Formal tests; Moodle area; Moodle environment.
ENRecently, e-learning has become part of subject studies at university level. By now, Moodle has had a user-base in over 4 million courses in 211 countries and 75 languages. Moodle area has been used for a variety of subjects, however there is lack of information on its application for language education. This study is based on an analysis of students’ responses to Moodle tasks in English for Specific Purposes (ESP). Learners’ performance in Moodle tasks is studied by comparing two specializations – psychology and social work. This paper examines the application of Moodle tasks for subject revision and testing in ESP classes, students’ performance in various assignments and presents some excerpts from student weblogs to demonstrate their feedback on e-learning in the Moodle area. The findings demonstrate that learners prefer Moodle tasks to formal testing, considering them as less stressful. Statistical processing of the data by a means of Software Package for Social Sciences (SPSS) shows that the obtained data is reliable in spite of the limited sample of respondents. Application of Moodle for language testing is recommended due to its advantages over traditional testing. [From the publication]