LTStraipsnyje aptariami kūrybinių industrijų produktai kaip kultūrinės vertybės, išryškinami jų ir ekonominių vertybių skirtumai kūrybiškumo aspektu. Kūrybiškumas nagrinėjamas kaip individo racionalių sprendimų priėmimo procesas ir kaip kūrėjo iracionalių galių pasireiškimas. Analizuojamos kūrybinių industrijų produktų kūrimo (materializacijos) sąnaudos ir pajamų už meno kūrinius didinimo būdai. Remiantis trimis kūrybiškumo dėmenimis (vaizduotė, sveika nuovoka, skonis) išryškinami kūrybiškumo ypatumai, kuriant kūrybinių industrijų produktus kaip kultūrines vertybes. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ekonominės vertybės; Komunikacija; Kultūrinės vertybės; Kūrybinės industrijos; Kūrybinės industrijos, kultūros vertybės, ekonominės vertybės, komunikacija; Communication; Creative industries; Creative industries, cultural values, economic values, communication; Cultural values; Economic values.
ENThe article discusses the products of creative industries as cultural values, there are highlighted the differences between them and the economic values in the light of creativity. The creativity itself is analyzed as the process of rational decision making of the individual and as the manifestation of irrational powers of the creator. There are analyzed the expenditures of creation (materialization) of products of creative industries as well as the ways of increase of income for the works of art. With reference to three components of creativity (imagination, common sense, taste) the peculiarities of creation are highlighted in the process of creation the products of creative industries as cultural values. [From the publication]