Portfolio use for documentation of personal and professional growth gained outside academia

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Portfolio use for documentation of personal and professional growth gained outside academia
In the Journal:
Baltic journal of management. 2011, Vol. 6, No. 2, p. 246-262
Summary / Abstract:

LTStraipsnio tikslas – padėti mažinti atotrūkį tarp darbo rinkos ir universitetų, pripažįstant ne akademinį mokymąsi. Siekiant šio tikslo, siūlomas portfolio naudojimas. Portfolio – tai dokumentų rinkinys, atspindintis suaugusiųjų asmeninį ir profesinį augimą, tai jų mokymosi rezultatų dalis, įgyta per savaiminį, ne akademinį mokymąsi, įskaitant neformalųjį mokymąsi, mokymąsi darbo vietoje ar kitur. Atliktu kokybiniu tyrimu – turinio analize – buvo siekiama gauti įžvalgas apie suaugusiųjų portfolio kaip asmeninį ir profesinį tobulėjimą įvairiose mokymosi aplinkose. Tyrime dalyvavo 11 respondentų, turinčių kandidatų portfolio, atspindinčių Mykolo Romerio universiteto studijų programos akademinius kreditus. Siekiant plėtoti portfolio naudojimą, buvo suorganizuotas seminaras virtualioje erdvėje. Buvo siekiama tyrinėti jų mokymosi rezultatus, besiremiančius ne akademine pripažinta mokymosi patirtimi. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad struktūrizuotas portfolio, t. y. portfolio, remiantis Karterio taksonomijos rodikliais, naudojamas kaip priemonė kandidatams, išskiriant tris svarbius aspektus: asmeninės savybės, įgūdžiai ir žinios, įgytos ne akademinėje aplinkoje ir atliepiančios esamus universitetų modulių reikalavimus, įrodančius asmeninį ir profesinį tobulėjimą. Tyrimu nebuvo siekiama palyginti asmenines savybes, įgūdžius ir žinias pagal konkrečius programos reikalavimus, tai turėtų būti tolesnės diskusijos. Tyrimas grindžiamas vienu iš pirmųjų mėginimų įvesti ne akademinio mokymosi pripažinimo ir patvirtinimo procedūrą.Reikšminiai žodžiai: Asmeninė raida; Gabėjimai; Gebėjimai; Mokymasis; Savipilda; Suaugusieji; Adults; Adults, self development, learning, Skills; Learning; Self development; Skills.

ENThe aim of the article is to contribute to the issue of bridging the gap between the labour market and university through recognition of non-academic learning. The purpose is achieved by proposing portfolio use. It is used for documenting adults’ personal and professional growth as part of their learning outcomes gained through non-academic learning, including informal learning, work-based learning and non-formal learning that occurred outside one’s workplace. To gain insights into the use of the portfolio for documenting adults’ personal and professional development through different learning environments qualitative/content analysis was used. The study involved 11 portfolios drafted by candidates having claims for academic credits in a management study programme at Mykolas Romeris University in Vilnius, Lithuania. A learning format combining a portfolio development seminar followed by online consultations was created by the university. It was aimed at supporting candidates seeking academic recognition of their learning outcomes gained outside academia. The results showed that the portfolio based on Carter’s taxonomy used as a tool for empowering the candidates, has highlighted three important aspects: personal qualities, skills and knowledge as acquired in the non-academic environment and built the basis for proof of personal and professional development in line with the requirements of existing university modules. The research is not intended to compare the taxonomy of personal qualities, skills and knowledge against any specific curriculum requirements; rather, it should be subject to further discussion. The research is based on one of the very first attempts to introduce a validation procedure of non-academic learning and thus bears limitations of a pilot project.

ISSN:
1746-5265
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/28968
Updated:
2020-07-23 20:34:45
Metrics:
Views: 24
Export: