LTŠiuolaikinių organizacijų aplinka pasižymi nepastovumu, rinkų globalizavimu, perėjimu iš industrinės ekonomikos į žinių ekonomikos plėtrą, skatina konkurencijos augimą, technologinius pokyčius, žmogiškojo kapitalo svarbos suvokimą. Siekdamos užimti ir išlaikyti deramą poziciją, organizacijos turi siekti ne tik ekonominių ir technologinių pokyčių, bet ir skatinti naudoti intelektinį kapitalą, ugdyti darbuotojų kūrybiškumo ir inovatyvumo poreikius. Tai iškelia lyderystės kaip asmeninio tobulėjimo strategijos svarbą. Straipsnyje atskleidžiamas asmeninės lyderystės koncepcijos turinys ir pabrėžiamas jos aktualumas. Nagrinėjamos esminės asmeninės lyderystės strategijos ir jų įgyvendinimas. Remiantis empirinio tyrimo rezultatais, analizuojamas asmeninės lyderystės įgūdžių įvaldymo lygis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmeninė lyderystė; Asmeninės lyderystės strategijos; Asmeninės lyderystės įgūdžių įvaldymas; Lyderystės strategijos; Magistrai; Organizacijos; Vadybinės kompetencijos; Leadership strategies; Managerial competence; Master students; Organizations; Personal leadership; Personal leadership skill's mastering; Personal leadership's strategy; Self-leadership; Self-leadership learning skills; Strategy of self-leadership.
ENRecently the popularity and potential of self-leadership in organizations has undoubtedly increased. To hold sway over the rapidly changing organizational environment requires flexibility, creativity, innovation, fast response and great learning skills. Therefore, organizations seeking to maintain an all-important competitive advantage have to pay attention to developing the managerial and professional competence of their employees. Managerial competence naturally involves self-leadership as a clearly defined self-development strategy. It means that managers should become self-leaders because seeking to lead others they should be able to lead themselves. The article aims to highlight the relevance of self-leadership and to reveal the content of its concept. The main self-leadership strategies and their implementation outcomes are discussed. The article involves the research results of master students on the development of self-leadership skills. [From the publication]