Teachers' attitudes towards the use of blended learning in general English classroom

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Teachers' attitudes towards the use of blended learning in general English classroom
Alternative Title:
Dėstytojų požiūris į mišraus mokymo taikymą bendrosios anglų kalbos paskaitose
In the Journal:
Kalbų studijos [Studies About Languages]. 2011, Nr. 18, p. 122-127
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos informacinių technologijų panaudojimo bei nuotolinio ir mišraus mokymo(-si) problemos mokant(-is) bendrosios anglų kalbos A1-B2 lygmenimis aukštajame moksle. Aprašomas tyrimas pristato dėstytojų požiūrį ir patirtį, mokant užsienio kalbos šiuolaikiniais IKT grįstais metodais. Šiandieninė visuomenė ypač jautri ir imli informacinių technologijų naujovėms, jų taikymui bei efektyviam panaudojimui. Kompiuterinė kalba šiuolaikiniams studentams yra tapusi „gimtąja kalba“, kurią jie išmoksta ankstyvoje vaikystėje kompiuterinių žaidimų forma ir kuri natūraliai įsilieja į visas jaunimo veiklas tiek privačiame gyvenime, tiek ir viešosiose erdvėse. Esant tokiai situacijai, užsienio kalbų dėstytojams efektyvus ir produktyvus IKT panaudojimas tampa tikrai nelengva užduotimi, netgi iššūkiu. Straipsnyje pateikiami ir analizuojami teigiami ir neigiami mišraus kalbų mokymo(-si) metodikos aspektai, kai kalbų mokymo(-si) procesas vyksta derinant virtualų ir auditorinį darbą. Šiuo tyrimu autorės siekia palengvinti minėtą dėstytojų užduotį, išsiaiškinant ir išanalizuojant dėstytojams kylančias abejones, jų poreikius bei pastabas. Tyrimas atliktas Vytauto Didžiojo universiteto Užsienio kalbų centre, respondentai 24 anglų kalbos dėstytojai. Tyrimas paremtas kokybinio tyrimo metodologija, naudojant neformalaus interviu bei anketavimo metodą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Anglų kalbos dėstymas; Anglų kalbos mokymas; Antros užsienio kalbos mokymas(-is); Blended learning; CALL; Distance learning; Dėstymo metodika; ICT; IKT; Kalbos; Kalbų mokymasis kompiuteriu; Mišrus mokymas(-is); Mišrus mokymasis; Nuotolinis mokymas(-is); Nuotolinis mokymasis; Teaching English as foreign language; Tertiary education; Anglų kalbos kaip svetimosios mokymas(is); Aukštasis mokslas; Blended learning; CALL (computer assisted language learning); Distance learning; ICT; IKT; KKM; Mišrusis mokymas(is); Nuotolinis mokymas(is); Teaching English; Teaching English as foreign language; Teaching methodology; Tertiary education.

ENThe paper deals with the application of ICT and the use of blended teaching and learning within the curriculum of general English at the levels A1-B2 in tertiary education. The research presented in the paper focuses on analyzing the language teachers' experience in computer assisted language teaching as well as their practices and attitudes towards the blended learning courses created at the Centre of Foreign Languages at Vytautas Magnus University (VMU). Given the fact that the contemporary society is especially sensitive with regard to the development and the application of innovative technologies and given the fact that current and future university students are increasingly 'digital natives', the task of language teachers to make the best use of ICT in teaching languages becomes their most acute need and their biggest challenge. Therefore, the authors of the present paper take it as their aim to ease the above indicated task of the teachers by scrutinizing and casting light on their relevant doubts, needs and endeavours. The research was carried out at the Centre of Foreign Languages (VMU) with 24 teachers of English taking the role of the respondents. The research is based mainly on qualitative methodology including the methods of an informal interview and a questionnaire. [From the publication]

ISSN:
1648-2824; 2029-7203
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/28869
Updated:
2020-12-26 13:11:17
Metrics:
Views: 23    Downloads: 5
Export: