Universiteto įvaizdžio kaita

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Universiteto įvaizdžio kaita
Alternative Title:
Change of the university image
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010.
Pages:
317 p
Notes:
Asmenvardžių rodyklė.
Contents:
Pratarmė — Įvaizdžio reikšmė sėkmingai universiteto veiklai — Universiteto įvaizdžio ištirtumas teoriniu ir praktiniu aspektu — Universiteto įvaizdis - teorinis ištirtumo lygis — Universiteto įvaizdis - empirinis ištirtumo lygis — Įvaizdžio tyrimai užsienio universitetuose — Įvaizdžio tyrimai Lietuvos universitetuose (Vilniaus universiteto pavyzdžiu) — Universiteto įvaizdžio samprata ir tipologijos — Įvaizdžio samprata šiuolaikinėse teorijose — Įvaizdžio sampratos raida pasauliniame akademiniame diskurse — Įvaizdžio sampratos kaita lietuviškajame akademiniame diskurse — Įvaizdis - universiteto kontekstas — Universiteto įvaizdžio tipologijos — Universiteto įvaizdis ir jo reputacija – sampratų konceptualizavimo problema — Universiteto įvaizdžio struktūra ir jo formavimo prielaidos — Universiteto įvaizdžio palaikymo ir keitimo būdai — Universiteto identiteto valdymas — Vidinio universiteto įvaizdžio valdymas — Universiteto įvaizdžio palaikymas krizės metu — Universiteto įvaizdžio valdymas naudojant marketingo komunikacijas ir jų sinergiją — Universiteto įvaizdžio auditas — Universitetinės išorinės aplinkos kaita Lietuvoje — Nuo pirmųjų studentų iki 1990 metų Kovo 11-osios — Dvidešimt Nepriklausomybės metų: naujų galimybių trajektorija — Bazinių orientyrų formavimas — Užprogramuotos ekstensyvios plėtros etapas — Reformos koncepcijos kūrimas ir jos įgyvendinimas — Baigiamasis žodis — Literatūra — Summary — Asmenvardžių rodyklė.
Summary / Abstract:

LTLietuvoje universitetų įvaizdžio dedamųjų ir kūrimo klausimai - moksliškai beveik negvildentas objektas. Monografijos tikslas - apibendrinus atskiro universiteto įvaizdžio kūrimo principus, pateikti universiteto įvaizdžio audito instrumentus ir pristatyti strategiškai svarbią Lietuvos universitetinių studijų įvaizdžio gerinimo koncepciją. Monografijoje pirmą kartą sistemiškai išanalizuota universiteto įvaizdžio koncepcija, universiteto įvaizdžio struktūra, formavimo ir valdymo prielaidos, pristatyti universitetų įvaizdžio tyrimai Lietuvos ir pasaulio mastu. Pateikta sisteminė literatūros apžvalga teikia galimybę užpildyti spragą mūsų šalies mokslinės literatūros erdvėje. Universiteto įvaizdžio audito instrumentų aprašymas gali tapti gera paskata atskiram Lietuvos universitetui susikurti savąją metodiką, kuri padėtų rasti geriausius šio universiteto ir apskritai Lietuvos universitetinių studijų įvaizdžio gerinimo mechanizmus. Monografijoje parodoma vieno Lietuvos universiteto siekiamybė gerinti savo įvaizdį, tačiau konstatuojama, kad šiandienėje situacijoje strateginiai žingsniai universiteto bei universitetinių studijų įvaizdžio gerinimo linkme turi būti siejami su koordinuotomis pastangomis. Ši monografija gali būti naudinga tiek atskiram universitetui, tiek visai Lietuvos aukštųjų mokyklų sistemai bei valstybei, siekiančiai atsirasti Europos Sąjungos ir pasaulio aukštojo mokslo žemėlapyje.Reikšminiai žodžiai: Korporatyvinė kultūra, vadyba, Lietuvos universitetai; Universitetas; Universiteto identiteto valdymas; Universiteto įvaizdis; Universiteto įvaizdžio auditas; Universiteto įvaizdžio tipologijos; Įvaizdžio formavimas; Corporate culture; Image formation; Lithuanian universities; Management; The management of University identity; The university image audit; Typologies of the university image; University; University image.

ENIn Lithuania, the issues of image elements and image creation have not been scientifically studied yet. The aim of the monograph is to summarise the principles of creation of the image of a given university, present instruments of the university image audit and strategically important image improvement concept of Lithuanian university studies. It is the first work to systemically analyse the concept and structure of a university image, factors determining formation and management thereof, and to present studies of university image in Lithuania and abroad. A systemic review of the literature provides a possibility of filling the gap in the existing scientific literature in Lithuania. The description of instruments of the university image audit may become a good encouragement for universities of Lithuania to create their own methodology, which could help find the best mechanisms for improvement of the image of a given university or Lithuanian universities in general. The monograph shows the aspirations of one Lithuanian university to improve its image, however, the author claims that in the current situation, strategic steps on the path of image improvement of a university or university studies have to be intermingled with harmonised efforts. This monograph can be useful for a given university or for the whole system of schools of higher education in Lithuania and the state itself seeking to find its place on the map of higher education of the European Union and the world.

ISBN:
9789955336457
Related Publications:
City brand image formation by urban heritage initiatives / Miglė Černikovaitė, Žaneta Karazijienė. Management (Split) 2020, vol. 25, special issue, p. 29-42.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/28536
Updated:
2021-01-26 20:55:35
Metrics:
Views: 57
Export: