Dėstymo kokybės vertinimas studentų požiūriu : paslaugos paradigma

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Dėstymo kokybės vertinimas studentų požiūriu: paslaugos paradigma
Alternative Title:
Teaching quality evaluation by student's attitude: service paradigm
In the Journal:
Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose [Applied research at the colleges of Lithuania]. 2009, Nr. 6, p. 13-19
Summary / Abstract:

LTŠiuo straipsniu yra siekiama įvertinti dėstymo kaip paslaugos teikimo kokybę studijų programose, priklausančiose technologinių, socialinių bei humanitarinių mokslų studijų sritims. Straipsnyje yra pagrindžiamas dėstymo kaip paslaugos kokybės vertinimo aktualumas šiandieniniame aukštojo mokslo sektoriuje. Parodoma, jog dėstymo kokybės vertinimas, būdamas neatskiriama institucijos kokybės užtikrinimo dalimi, gali padėti spręsti ne tik studentų pritraukimo į aukštąsias mokyklas, tačiau kartu ir studijavimo motyvacijos problemas. Remiantis straipsnyje pristatytais dėstymo kaip paslaugos kokybės vertinimo rezultatais yra formuluojamos dėstymo kokybės gerinimo rekomendacijos studijų programų vadovams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštoji mokykla; Dėstymo kokybė; Studentai; Studentų požiūris; Higher school; Quality of teching; Students; Students' attitude; Teaching quality.

ENThis article aims to evaluate teaching quality as a service in three study areas: technological, social and humanity sciences. In this article is showed that teaching quality as a service evaluation, which can be the part of institutional quality assurance system, allows to solve students attraction in higher education institutions, study motivation and quality assurance problems. The results of the research have showed that most teaching quality as a service development, requires technological science study area. In the technological science study area most teaching quality as a service development, needs all teaching quality as a service dimensions (empathy, assurance, responsiveness, reliability, tangibles). Humanity and social sciences areas require less teaching quality as a service development. The results have showed that in the social sciences area most teaching as a service quality development needs reliability and assurance areas, while humanity science studies area needs teaching as a service quality development in tangible dimension. [From the publication]

ISSN:
1822-1068; 2335-8904
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/28010
Updated:
2013-06-28 12:33:43
Metrics:
Views: 25
Export: