LTStraipsnyje aprašomi trys pardavimų skatinimo etapai Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje, pabrėžiant dabartinį pardavimų skatinimą gamybos/paslaugų ekonomikoje, ir ateities – žinių ekonomikoje. Daugelyje mažmeninės prekybos organizacijų yra naudojami tradiciniai pardavimų skatinimo metodai ir priemonės. Straipsnyje tyrinėjamos pardavimų skatinimo, paremto žiniomis apie vartotojus, galimybės, siūlomas naujas požiūris į pardavimimų saktinimą ir galimi ateities sprendimai.Reikšminiai žodžiai: Pardavimas; Vartotojai; Lojalumas; Mažmeninė prekyba.
ENIn this article, the authors review three stages of Sales Promotion (SP) in Lithuanian retail market, with special emphasis on the present - SP usage in manufacturing/service economy and the future - Knowledge-based Economy. At many retail organizations, marketing managers now routinely use traditional SP methods and tools for attracting customers to buy goods. Authors propose a new approach on the Sales Promotion and suggest some decisions which can be made in the future. [From the publication]