Klientų dalyvavimo viešosiose paslaugose valdymas Lietuvos seniūnijose : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Klientų dalyvavimo viešosiose paslaugose valdymas Lietuvos seniūnijose: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2010.
Pages:
209 p
Notes:
Disertacija rengta 2004-2009 m. Kauno technologijos universitete, Socialinių mokslų fakultete, Viešojo administravimo katedroje. Dr. disert. (social. m.) – Kauno technologijos universitetas, 2010. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Management of customer participation in public services at townships of Lithuania Kaunas : Technologija, 2010 41 p
Summary / Abstract:

LTDisertacijoje pripažįstama, kad viešųjų paslaugų teikimui yra būtinas aktyvus klientų vaidmuo, suteikiantis galimybę patiems klientams atlikti dalį paslaugos teikimo veiklų, dalytis su organizacija savo žiniomis, skirti savo laiką ir kitus išteklius ir taip tapti viešųjų paslaugų bendrakūrėjais. Keliamas tikslas - parengti klientų dalyvavimo viešosiose paslaugose valdymo modelį, kurio taikymas leistų įgalinti klientus tapti viešųjų paslaugų bendrakūrėjais. Modelis buvo suformuotas trim etapais: pirmame etape parengtas teorinis pagrindas modelio dimensijoms identifikuoti ir apibrėžti: identifikuoti klientų aktyvumo skirtinguose dalyvavimo lygiuose būdingos elgsenos požymiai; pateikta klientų dalyvavimo valdymo samprata, kaip tam tikrų veiklų kompozicija; pateikta šių veiklų kaip formuojamo modelio dimensijų pasirinkimo argumentacija; atlikta pasirinktų valdymo veiklų turinio kritinė analizė. Pateikus klientų dalyvavimo valdymo modelio rengimo egzistuojančios Lietuvos seniūnijose praktikos pagrindu argumentaciją, realizuotas antrasis modelio formavimo etapas: identifikuotos klientų dalyvavimo viešosiose paslaugose valdymo priemonės. Trečiasis modelio formavimo etapas - statistinių ryšių tarp modelio kintamųjų nustatymas: nustatyti atskirų valdymo priemonių ir klientų dalyvavimo paslaugose aktyvumo statistiniai tarpusavio ryšiai. Remiantis Lietuvos seniūnijų praktika parengtas klientų dalyvavimo viešosiose paslaugose valdymo modelis atskleidžia klientų dalyvavimo paslaugose valdymo turinį ir valdymo priemonių įtaką aktyviam klientų dalyvavimui.

ENIn the dissertation it is acknowledged that for provision of public services an active role of customers is a must, as it opens up an opportunity for customers to perform a part of service provision activities, share their knowledge with an organisation, dedicate own time and other resources and thus become coproducers of public services. The aim set is to construct a model of management of customer participation in public services, the application of which would enable the customers to become coproducers of public services. The model was constructed in three stages: at the first stage theoretical basis for identification and definition of the dimensions of the model was prepared: features of characteristic behaviour of activeness of customers at different levels of participation were identified; conception of management of customer participation as a composition of certain activities was presented; argumentation for choice of these activities as dimensions of the being formed model was given, critical analysis of contents of chosen activities of management was done. Argumentation for preparation of the model of management of customer participation, which is based on the practice that exists in Lithuanian townships, having been presented, the second stage of formation of the model was implemented: means of management of customer participation in public services were identified.The third stage of formation of the model was identification of statistical relationships between variables of the model: statistical interrelationships between separate means of management and activeness of customer participation in services were identified. The model of management of customer participation in public services constructed with reference to practice of townships of Lithuania reveals the contents of management of customer participation in services as well as impact of means of management on active participation of customers.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/27448
Updated:
2022-02-07 20:08:41
Metrics:
Views: 81
Export: