Universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimas : dimensijos ir kriterijai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimas: dimensijos ir kriterijai
Alternative Title:
Quality assessment of university studies as a service: dimensions and criteria
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2010, Nr. 7, p. 155-175
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje aptariama universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimo galimybė. Universitetinės studijos turi būti kokybiškos ne tik turiniu, bet ir administravimo lygmeniu, todėl studijų kaip paslaugos kokybė – svarbi sudėtinė studijų kokybės užtikrinimo dalis. Vertinant universitetinių studijų kaip paslaugos kokybę, svarbu pagrįsti vertinimo dimensijas ir kriterijus. Straipsnyje išskiriamos septynios universitetinių studijų kaip paslaugos kokybės vertinimo dimensijos (patikimumas, reagavimas, kompetentingumas, bendravimas, saugumas, kliento pažinimas, apčiuopiamumas) ir jas nusakantys kriterijai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Apčiuopiamumas; Bendravimas; Klientas (vartotojas); Kliento pažinimas; Kompetentingumas; Paslauga; Paslaugos kokybė; Paslaugos kokybės dimensija; Patikimumas; Reagavimas; Saugumas; Studijų kokybė; Universitetinės studijos; Vertinimas; Academic studies; Angibility; Assessment; Client (customer); Communication; Competence; Dimension of service; Quality of service; Quality of studies; Reliability; Responsiveness; Security; Service; Service quality; Understanding the client; University studies.

ENThis article reviews a possibility to assess university studies as a service. University studies have to be of high quality both in their content and in the administrative level. Therefore, quality of studies as a service is an important constituent part of study quality assurance. When assessing quality of university studies as a service, it is important to validate assessment dimensions and criteria. Seven dimensions (reliability, responsiveness, competence, communication, security, understanding the client, tangibility) of quality assessment of university studies as a service and criteria that describe these dimensions are distinguished in the article. [From the publication]

ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/27430
Updated:
2018-12-17 12:45:55
Metrics:
Views: 48    Downloads: 13
Export: