LTAršios konkurencijos sąlygomis viena iš strategijų, leidžiančių sėkmingai veikti rinkoje, yra koncentracija. Nepaisant jos svarbos, dar per mažai nagrinėjama koncentracijos įtaka tiek įmonių, tiek pramonės veiklų komercinės veiklos rezultatams. Pramonės veiklų koncentracijos įtakos, finansinės veiklos aktyvumui, bendrajam pelningumui bei pardavimo pajamoms koreliacinė regresinė analizė parodė, kad ryšys yra labai stiprus. Apskaičiuotas priklausomybes galima naudoti koncentracijos procesams valdyti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Daugiakriteriniai vertinimo būdai; Komercinės veiklos rodikliai; Koncentracijos matavimas; Koreliacinė regresinė analizė; Pramonės koncentracija; Veiklos rodikliai; Concentration measurement; Concentration of industry; Correlation regression analysis; Criteria of commercial activities; Evaluation methods; Multicritcria evaluation methods.
ENUnder the conditions of intense competition, concentration is a strategy, allowing an enterprise to stay competitive in the market. In spite of its importance, the influence of concentration on the results of commercial activities of particular enterprises and industries has not been thoroughly investigated. The correlation - regression analysis has revealed a strong relationship between the industrial activities' concentration and the financial activities, overall profitability and sales income. The calculated dependences may be used in managing concentration processes. [From the publication]