LTPanaudojus teorinių ir empirinių tyrimų rezultatus, aptariami vartotojų lojalumo ekologiškiems produktams didinimo klausimai ir pagrindžiamos jo didinimo priemonės. Nustatyta, jog ekologiškų produktų vartotojų pirkimo motyvacija ekonominės krizės metu sumažėjusi. Vartotojų lojalumą ekologiškiems produktams padidintų šios priemonės: nuolaidų ir bonusinių programų organizavimas, asortimento didinimas, prekės ženklo pripažinimo stiprinimas, mobiliųjų ūkininkų turgelių steigimas, patogus produktų išdėstymas lentynose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aplinkai draugiški produktai; Ekologiškas produktas; Ekologiškas produktas, lojalumas, vartotojas, priemonė, aplinkai draugiškas produktas; Lojalumas; Matavimas; Vartotojas; Consumer; Ecological product; Environmentally-friendly products; Environmentally-friendly products, ecological product, loyalty, consumer, measure; Loyalty; Measure.
ENThe article discusses problematical questions on the increase of consumers’ loyalty to ecological products and presents substantiation of the measures to be taken. The carried out investigation has revealed the decrease of the consumers’ motivation to purchase ecological products during the period of economical crisis. The following measures can be taken to increase consumers’ loyalty to ecological products: organization of discount and bonus programmes, enlargement of assortment and organization of mobile farmer markets. [text from author]