Export pricing objectives and factors influencing them

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Export pricing objectives and factors influencing them
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2010, Nr. 15, p. 248-254
Summary / Abstract:

LTEksporto kainodaros strategija atspindi ne tik eksporto rinkos veiksnius, bet ir trumpalaikius ir ilgalaikius kainodaros tikslus, kurie yra neatsiejama strateginių įmonės tikslų dalis. Straipsnio tikslas yra ištirti pagrindinius kainodaros tikslus, kurių kompanijos siekia eksporto rinkose ir nustatyti tiek išorinių aplinkos veiksnių, tiek vidinių organizacijos charakteristikų poveikį šiems tikslams. Eksporto kainodaros tikslai yra integrali eksporto kainodaros strategijos dalis. Kainodaros tikslai sudaro pagrindą, kuriuo remiantis formuluojami kainodaros metodai ir politikos. Todėl geresnis eksporto kainodaros tikslų suvokimas turėtų suteikti kryptį bendram kompanijos eksporto kainodaros procesui. Kainodaros tikslai gali būti prieštaraujantys, o taip pat papildantys vienas kitą. Bet koks kainodaros tikslas turi atitikti bendrus organizacijos tikslus, įskaitant tiek trumpalaikį pelną, tiek ilgalaikius strateginius tikslus. Kainodaros tikslai yra lankstūs ir keičiasi bėgant laikui dėl išorinės aplinkos ir/ar vidinių organizacijos charakteristikų. Formuluojant konkretų kainodaros tikslą, reikia nuodugniai ištirti tam tikras organizacijos ir aplinkos dimensijas. Mokslinės literatūros analizė atskleidė, kad eksporto kainodaros orientacija į pelną, pardavimų apimtis, kaštus ar konkurenciją didžiausia dalimi priklauso nuo konkurencijos intensyvumo, rinkos evoliucijos stadijos, valiutų kursų svyravimo, infliacijos, produkto gyvavimo ciklo stadijos, kompanijos dydžio, eksporto patirties ir tarptautinės paskirstymo sistemos.Reikšminiai žodžiai: Eksporto kainodaros strategija; Kainodaros tikslai; Išoriniai veiksniai; Vidiniai veiksniai; Export pricing strategy; Pricing objectives; External factors; Internal factors.

ENPricing is recognized as one of the most important tools to achieve a successful export operation. The starting point in every pricing effort is the process of creating pricing objectives. Pricing objectives are the strategic and economic goals desired by management in pricing the product. Pricing objectives constitute the basis on which pricing methods and policies are formulated. Therefore, a better understanding of the pricing objectives should direct the company’s overall pricing process. Any pricing objective must be consistent with the overall organizational objectives, including both short–term profits and long–term strategic objectives. Export pricing objectives – as an integral part of export pricing strategy – are influenced by both internal and external environmental factors. Successful realization of export pricing strategy depends on explicit identification of influencing price factors and the congruence of pricing decisions and actions by the company. The article summarizes the fundamental pricing objectives that have been collected from the pricing literature. The most significant external environmental factors and internal organizational characteristics have been determined and their impact on the export pricing objectives has been discussed. [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/26953
Updated:
2018-12-17 12:45:10
Metrics:
Views: 25    Downloads: 3
Export: