Vartotojo lūkesčiams darantys įtaką veiksniai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vartotojo lūkesčiams darantys įtaką veiksniai
Alternative Title:
Factors influencing customer expectations
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2010, Nr. 3 (22), p. 166-173
Summary / Abstract:

LTKadangi vartotojo lūkesčiai turi nemažą įtaką kaimo verslų vartotojo elgsenai ateityje, būtina numatyti lūkesčiams turinčių įtaką veiksnius ir vadybines priemones jiems valdyti. Šiame straipsnyje tiriant ir analizuojant vartotojo elgsenos ir lūkesčių sąsajos elementus, išskiriant lūkesčius formuojančius veiksnius, buvo naudojami bendrieji mokslinio tyrimo metodai – mokslinės literatūros lyginamoji ir sisteminė loginė analizė. Lūkesčių lyginimo ir vertinimo procesas apima visus vartotojo elgsenos etapus: poreikių atsiradimą, informacijos rinkimą ir įvertinimą, pirkimą bei elgseną po pirkimo. Išskiriami septyni vartotojų lūkesčius įtakojantys veiksniai: patirtis, neformali rekomendacija, formali rekomendacija, kaina, komunikacija, poreikiai, paslaugos tiekėjo įvaizdis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lūkesčiai; Paslaugos kokybė; Vartotojo elgsena; Consumer behavior; Expectations; Quality of service.

ENThe study goal - service management professionals to create expectations and influencing factors management model. Such general methods of scientific research as the scientific literature comparative analysis and systematic logical analysis have been used to examine and analyze relationship between consumer behavior and expectations as well as to highlight the factors that shape the expectations. Comparison of expectations and evaluation process includes all stages of consumer behavior: demand generation, information gathering and evaluation, procurement and behavior following purchasing. Seven influencing factors of consumer expectations: experience, informal recommendation, a formal recommendation, price, communication, needs, the service provider image are being distinguished. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/26740
Updated:
2018-12-17 12:44:36
Metrics:
Views: 38    Downloads: 12
Export: