Tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės
Alternative Title:
Reasons and results of networking in the field of quality
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 2 (27), p. 52-59
Summary / Abstract:

LTPateikiamos tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės, kurios buvo identifikuotos ir apibūdintos atlikus literatūros analizę tinklinio bendradarbiavimo bei ją papildančia tematika. Šį sprendimą identifikuoti ir apibūdinti tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastis bei pasekmes lėmė identifikuota probleminė situacija, kad iki šiol nėra konkrečiai įvardytos šio bendradarbiavimo priežastys ir pasekmės, nurodytos tik veiklos sąlyga ir sėkmės prielaidos. Todėl suvokiant, kad kiekvienas asmenų ar organizacijų sąveikos bei integracijos į tinklines struktūras žingsnis turi konkrečias priežastis ir pasekmes, tikslinga jas identifikuoti. Tai svarbu tolesniems tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje tyrimams. Todėl šiame straipsnyje sprendžiama mokslinė problema buvo suformuluota klausimu: kokios yra tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės? Pagrindinis straipsnyje pateikiamo tyrimo tikslas – identifikuoti ir apibūdinti tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastis ir pasekmes. Straipsnyje aprašytame tyrime buvo išsikelti ir įvykdyti šie minėto tyrimo uždaviniai: išanalizuotas tinklinių struktūrų formavimasis, lemiantis tinklų susidarymą; apibūdinta tarporganizacinė sąveika ir jos formos; aprašyta tinklų valdymo sistema; identifikuotos ir apibūdintos tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės.Taikytas mokslinės literatūros loginės lyginamosios analizės tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai pateikti visose keturiose straipsnio dalyse: pirmoje straipsnio dalyje buvo išanalizuotas tinklinių struktūrų formavimasis, antroje apibūdinta tarporganizacinė sąveika ir jos formos, trečioje aprašyta tinklų valdymo sistema, ketvirtoje identifikuotos ir apibūdintos tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje priežastys ir pasekmės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybės sritis; Priežastys; Tarporganizacinė sąveika ir jos formos; Tarporganizacinę sąveika ir jos formos; Tinklinio bendradarbiavimo pasekmės; Tinklinis bendradarbiavimas; Tinklinis bendradarbiavimas kokybės srityje; Tinklinių struktūrų susidarymas; Tinklų valdymo sistema; Field of quality; Formation of networking structures; Inter-organizational interaction and configuration; Interorganizational interaction and configuration; Networking; Networking in the field of quality; Orchestration system of network; Reasons; Reasons of networking; Results of networking.

ENReasons and results of networking in the field of quality are presented in this article. These reasons and results have been identified and defined after analysis of literature on networking and on additional topics. […] Therefore, bearing in mind that each step of persons or organizations for interaction and integration into networks has specific reasons and results, it is purposive to identify them. This identification is important for further research on networking in the field of quality. Considering this, scientific problem of the article was formulated: what are the reasons and results of networking in the field of quality? The main research aim is to identify and describe reasons and results of networking in the field of quality. Four research objectives have been set in this article. These objectives are: to analyze the formation of networking structures which determines creation of the network; to define inter-organizational interaction and configuration; to describe orchestration system of network; to identify and define reasons and results of networking in the field of quality. Research method is logic and comparative analysis of scientific literature. All results of the research are presented in four parts of this article. In the first part of the article the formation of the network is analyzed. Inter-organizational interaction and configuration are defined in the second part of this article. Orchestration system of network is described in the third part of this article. Identified and defined reasons and results of networking in the field of quality are presented in the last (fourth) part of this paper. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/26701
Updated:
2018-12-17 12:44:26
Metrics:
Views: 95    Downloads: 11
Export: