LTStraipsnyje pateikiamas tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje apibrėžimas, kuris buvo suformuluotas atlikus literatūros analizę tinklinio bendradarbiavimo ir ją papildančia tematika. Sprendimą apibrėžti (patikslinti) šią sąvoką lėmė identifikuota probleminė situacija, jog kiekvienas asmenų ar organizacijų sąveikos bei integracijos į tinklines struktūras laipsnį nusakantis terminas turi individualias charakteristikas, lemiančias specifinius sąveikos ir integracijos rezultatus, tad skirtingas sąvokų vartojimas ir interpretavimas gali turėti nepageidautinų pasekmių. Todėl pirmoje straipsnio dalyje nurodytos bei aprašytos pagrindinės tinklinį bendradarbiavimą kokybės srityje apibrėžiančios sąvokos tinklas, socialinis kapitalas, tinklinė struktūra, bendradarbiavimas ir akcentuoti pagrindiniai šių sąvokų teoriniai aspektai. Antroje straipsnio dalyje aprašomas tinklinis bendradarbiavimas, nurodomi šio bendradarbiavimo inicijavimo motyvai, įvardijami dalyviai remiantis organizacijų požiūriu bei aptariami apibendrinti svarbiausieji (bendrieji) tinklinio bendradarbiavimo aspektai. Pateikiamas ir kokybės tinklo modelis, kuriuo remiantis bus formuluojama tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje sąvoka. Trečioje straipsnio dalyje pagrindžiamas tinklinio bendradarbiavimo kokybės srityje apibrėžimas, kuris patvirtina pagrindinius tokio pobūdžio bendradarbiavimo aspektus bei jo rezultatus, leidžiančius tam tikrą asmenų ar organizacijų sąveiką įvardyti kaip tinklinį bendradarbiavimą kokybės srityje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Efektyvumas; Išeiga grįstas vertinimas; Politikos vertinimas; Socialinis kapitalas; Tinklas; Tinklinis bendradarbiavimas; Tinklinė struktūra; Vertinimo kultūra; Network; Network structure; Networking; Policy evaluation, outcome-based evaluation, evaluation culture, efficiency; Social capital.
ENDefinition of networking in the field of quality is presented in this article. This definition has been framed after analysis ofliterature on networking and on additional topics. The decision to define (specify) this concept was driven by the identified problematic situation, when every term defining the level of cooperation and integration of individuals or organizations into network structures has individual characteristics. The characteristics determine specific results ofcooperation and integration, so different usage and interpretation ofthe concept may have undesirable results. Therefore the first part ofthe paper distinguishes and describes the main concepts that help to define networking in the field ofquality: network, social capital, network structure, cooperation, as well as emphasizes the main theoretical aspects of these concepts. Networking is described in the second part ofthe paper. The motives for initiating this coope ration are presented, participants from organizations are named as well as the main (common) summarized aspects of networking are given. Definition of networking in the field of quality is presented and substantiated in the third part of the paper. This definition justifies the main aspects and results of this type of cooperation, allowing defining the relationship ofcertain individuals and organizations as networking in the field ofquality. [From the publication]