LTStraipsnyje pateikiama vieno emocijų ir elgesio sunkumų turinčio mokinio atvejo analizė. Pristatomas 2007-2008 m. vykdytas veiklos tyrimas dalyvaujant ugdymo institucijoje. Tyrimo instrumentas parengtas remiantis įrodymais grįstos mokytojo veiklos konceptu, aktualizuojant mokytojo mokymąsi veikiant ir emocijų ir elgesio sunkumų turinčio mokinio pozityvaus elgesio palaikymą. Tyrimo imtis: mokinys (N = 1), šeimos nariai (N = 2), mokytojai (N = 5), specialistai (N = 2), administracijos atstovai (N = 3). Atvejo analizė grįsta holistiniu požiūriu, kai visapusiškai atskleidžiamas tyrimo kontekstas, apibūdinant aplinkas, dalyvius, jų veiklas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Emocijų ir elgesio sutrikimų turintis mokinys; Įrodymais paremtas mokymas; Pozityvaus elgesys; Emotional difficulties; Behaviour difficulties; Evidence based teaching; Positive behaviour support.
ENArticle presents a case study of one student with emotional and behaviour difficulties. The participatory action research was carried out in 2007-2008. The research instrument was designed on the basis of the concept of evidence based teaching by emphasising the teacher’s learning in action and supporting positive behaviour of an EBD student. The research sample is as follows: a student (N = 1), family members (N = 2), teachers (N = 5), professionals (N = 2), administration representatives (N = 3). The case analysis is based on the holistic philosophy, when the context of research is comprehensively revealed by describing the environments, participants and their activities. [From the publication]