LTRemiantis užsienio moksline literatūra ir atliktais moksliniais tyrimais, straipsnyje teoriniu ir praktiniu aspektu analizuojamas paslaugų naujovių taikymas viešbučių versle. Atskleidžiama naujovių samprata, analizuojami faktoriai, lemiantys naujovių taikymą paslaugų sektoriuje. Ypatingas dėmesys skiriamas sėkmingų paslaugų naujovių taikymo grandinės viešbučiuose ir nepriklausomai veikiančiuose viešbučiuose analizei. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Grandinės viešbučiai ir nepriklausomai veikiantys viešbučiai; Naujas paslaugos plėtojimas; Naujas paslaugos plėtojimas (NPP); Naujas produkto vystymas (NPV); Naujas produkto vystymas, grandinės viešbučiai; Naujovė; Nepriklausomai veikiantys viešbučiai; Chain and independent hotels; Chain hotels; Independent hotels; Innovation; New product development; New product development (NPD); New service development (NSD); New service envelopment.
ENOn the grounds of scientific literature and research, this article analyses new product development in hotel business from both theoretical and practical aspect. It reveals the contemporary concept of innovation, analyse of factors, effecting innovation performance in services sector. The special advertence indicative to analyses successful development of new product in chain and independent hotels. [From the publication]