Brand'as ir vartotojas : prekės ženklo "portreto" struktūra

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Brand'as ir vartotojas: prekės ženklo "portreto" struktūra
Alternative Title:
Brand and consumer: structure of trade mark portrait
In the Journal:
Mokslas ir edukaciniai procesai [Science and process of education]. 2007, Nr. 2 (4), p. 31-45
Summary / Abstract:

LTPrekės identifikavimas, kaip išskirtinumo ir prielankumo tam tikrai prekei sukūrimo mokslas ar netgi menas, jau seniai žinomas rinkodaroje. Tačiau dar nedaugelis įmonių suvokia prekės identifikavimo svarbą ir teikiamus privalumus, nors tai turėtų būti svarbi rinkodaros politikos dalis, sąlygojanti įmonės išlikimo, veiklos vykdymo rinkoje galimybes, kurios savo ruožtu sąlygoja didesnes pardavimo apimtis, gerą įmonės vardą ir vartotojų lojalumą prekei. Straipsnyje pateikiama prekės ženklo ir brand'o pozicijos samprata, jų tarpusavio santykis, prekės markės ir brand'o vertė bei ryšys su vartotojais, nustatant jų apsisprendimo teorinius aspektus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Brand'as; Brandas; Pozicionavimas; Prekės markė; Prekės ženklas; Vartotojų lojalumas; Brand; Brand positioning; Customer loyalty; Positioning; Product mark; Trade mark; Trademark.

ENProduct identification is presented as a science of product originality creation or the art of marketing field. However, only several organizations perceive the importance of product identification and advantages; even though, it is an important part of product policy formulating the possibilities of organization marketing activities, influencing increased sales volumes, positive organization image, and customer loyalty for a product. The article focuses on the perception of trademark and brand positioning, their interrelationship, and their relationship towards consumers as well as theoretical consumer decisions Brand formation includes image, relationship with consumer and reputation formation. Brand is sometimes used as trade mark and perceived by consumers as a part of value system, way of life, quality, consumer image position in the society. Brand identifies product peculiarity and determines consumer decisions, since consumers looking for individuality and originality consciously accept the meaning of trade mark. [From the publication]

ISSN:
1822-4644; 2345-0681
Related Publications:
Reklamos vaidmuo formuojant vartotojų nuostatas / Jūratė Stankevičienė. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2005, Nr. 33, p. 181-196.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25918
Updated:
2016-07-27 16:14:02
Metrics:
Views: 41
Export: