Pagrindinių vadybos studijų kokybė kintančioje universiteto erdvėje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Pagrindinių vadybos studijų kokybė kintančioje universiteto erdvėje
Alternative Title:
Quality of undergraduate management studies in a changing university environment
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2005, Nr. 2, p. 166-173
Summary / Abstract:

LTBaltijos valstybių universitetų vadybos studijų erdvėje vykstančius svarbius pokyčius sąlygoja šie veiksniai: glaudesnė auditorinio mokymo ir „realaus pasaulio“ sąveika, rinkos plėtra, internacionalizavimas ir vis didėjanti studentų įvairovė. Autorė pateikia trijose vadybinės krypties aukštojo mokslo institucijose atlikto tyrimo rezultatus: ISM vadybos ir ekonomikos universitete (Lietuva), Rygos mokytojų rengimo ir švietimo vadybos akademijoje (Latvija) ir Estijos verslo mokykloje (Estija). Pagrindinių studijų vadybos programos dėstytojų atsakymai į tyrimo klausimus rodo, kad nepaisant pastaraisiais dešimtmečiais išaugusio dėmesio dėstymo universitetuose kokybei, paskaita ir auditorinė diskusija tebelieka dominuojančiais dėstymo metodais. Daugelio respondentų nuomone, jų dėstymo metodai yra pakitę, vis dažniau pasirenkami naujoviškiausi dėstymo projektai, beveik trečdalis respondentų yra lankę dėstymo kokybės tobulinimo kursus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Baltijos valstybių universitetai; Dėstymo kokybė; Dėstymo metodai; Pagrindinės studijos; Paradigmos kaita; Vadyba; Vadybos programos; Vadybos studijos, pagrindinės studijos, mokymo metodai; Baltic States' universities; Baltijos valstybių universitetai; Dėstymo kokybė; Instructional techniques; Management; Management programmes; Management studies, undergraduate studies, teaching methods; Paradigm shift; Teaching quality; Undergraduate studines; Vadyba.

ENThe environment for teaching management in Baltic States' universities has undergone profound changes. The factors involved are: greater interaction between classroom teaching and the "real world", market expansion, internationalization, and increasingly diverse students. The author reports on the survey findings from the three management higher education institutions: ISM University of management and economics (Lithuania), Riga Teacher Training and Educational Management Academy (Latvia), and Estonian Business School (Estonia). The responses of undergraduate management educators indicate that, despite clear indications of greater attention and increased interest in the quality of university teaching in the past decade, lecture and classroom discussion are the dominant instructional techniques. Many of the respondents indicated that they had changed their instructional techniques in the direction of innovative teaching projects, and almost a third of the respondents have taken a course to improve teaching quality. [From the publication]

ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25797
Updated:
2018-12-17 11:42:14
Metrics:
Views: 25    Downloads: 4
Export: