LTStraipsnyje analizuojama institucinio universitetinių studijų kokybės vertinimo sistema, pagrindžiami jos funkciniai, morfologiniai ir procesiniai parametrai. Pateikiama sistemos samprata ir aptariamas sistemų klasifikavimas. Apibūdinamos universitetinių studijų kokybės vertinimo sistemos informavimo, atskaitomybės, tobulinimo ir palyginamumo funkcijos. Analizuojant šios sistemos morfologinius parametrus, aptariamos vertinančioji ir vertinamoji posistemės. Siūlomi vertinimo sistemos etapai, apimantys procesinius parametrus. Tiriama universitetinių studijų kokybės vertinimo sistemos funkcionavimo aplinka. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Funkciniai parametrai; Kokybės vertinimo sistema; Morfologiniai parametrai; Procesiniai parametrai; Sistema; Universitetinių studijų kokybė; Vertinimas; Assessement; Assessment; Functional parameters; Hidher education quality at universityes; Higher education quality at universities; Morphological parameters; Process parameters; Sistem; The quality assessment system.
ENThe article analyses the system of institutional quality assessment at universities and lays foundation to its functional, morphological and processual parameters. It also presents the concept of the system and discusses the distribution of systems into groups, defines information, accountability, improvement and benchmarking functions of higher education quality assessment system at universities. The discussion of morphological parameters of this system presents the assessing sub-system and the assessed sub-system. It also presents the functional environment of the quality assessment system at universities. [From the publication]