IT incidents management systems in the practice of e. business processes

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Anglų kalba / English
Title:
IT incidents management systems in the practice of e. business processes
Keywords:
LT
Verslas / Business; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTMūsų dienomis informacinių technologijų incidentų valdymo sistemos tampa vis reikšmingesnės, nes informacinės technologijos vis daugiau naudojamos verslo organizacijų procesuose. Straipsnio tikslas yra nustatyti esminius incidentų valdymo sistemos (IVS) esminius veiksnius ir įvertinti jų poveikį organizacijos efektyvumui ir jos veiklai. Buvo nustatyta, kad informacinių procesų valdymo įrankis IVS gali būti efektyviai taikomas sprendžiant informacinių technologijų (IT) problemas. Galima sutaupyti lėšų samdant IT IVS paslaugas iš teikėjų, kurie jas parduoda pigiausiai. Perdavus tam tikras valdymo funkcijas, išorinis paslaugų teikėjas įveda griežtesnę discipliną ir procesų standartizavimą, o tai veda prie kaštų mažinimo. Straipsnyje pateiktas teorinis IT procesų valdymas ir rizikos valdymo procesai kaip dalis IT procesų valdymo. Pažangus procesų valdymo įrankis negali egzistuoti be grįžtamojo ryšio mechanizmo, kuris yra skirtas įvertinti ir matuoti įmonės funkcijas ir procesus. Jei IVS įtaka sprendimų priėmimo procesui ir jo kokybei nėra matuojama, jų negalima valdyti. IT procesai yra reikalingi ne tik priimant, apdorojant, saugant ir šalinant didelius duomenų kiekius, bet taip pat mažinant žmogiškųjų išteklių, o taip pat produktyvumo ir efektyvumo poveikį. Informacijos pateikimo valdymas, jos supratimas ir tinkamas procesų pateikimas yra nuolatinis ir reikšmingas IVS procesas. Šių procesų valdymas įtakoja organizacijos ekonominę veiklą per kainų mažinimo ir rizikos valdymo procesus.Reikšminiai žodžiai: E. verslas; IT incidentai; IT incidentai, vadybos sistemos incidentai, e verslas, optimizacija; Incidentų valdymo sistemos; Optimizavimas; E. business; IT incidents; IT incidents, incidents management systems, e. business, optimization; Incidents management systems; Optimization.

ENNowadays the issues of incidents management systems of information technologies are becoming more and more significant as information technologies are being used in the process of business organizations increasingly. The information about activities of every process and the effectiveness of those activities assures successful business process, from which the incidents of information technologies and their management are inseparable. Seeking to optimize e. business' effectiveness it is necessary to integrate incidents management system (IMS) into integrated business processes system. Risk management, feedback's opportunities and timeliness of this process become essential criteria for effective IMS as the significant mean for economical use of every organization. [text from author]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25261
Updated:
2021-01-15 20:23:22
Metrics:
Views: 35
Export: