Using consumer capital as a contributor to prioritizing dimensions of consumer value : a question of purposiveness

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Using consumer capital as a contributor to prioritizing dimensions of consumer value: a question of purposiveness
Summary / Abstract:

LTVertės koncepcija kokybiškai skiriasi nuo tradicinės paklausos sampratos. Kalbant apie vertės vartotojui turinį, galima išskirti septynis komponentus, grindžiamus asmeninio emocinio, kaštų-naudos, produkto savybių, rekomendacijomis grįsto, įsigijimo, poreikių, norų vertinimu. O tai sieja vertės koncepciją su vartotojo kapitalo, kaip ekonominio, socialinio, ir kultūrinio kapitalo koncepcija. Vis dar kyla klausimų, kaip reikėtų taikyti vertės vartotojams tyrinėjimus. Tyrimo tikslas - nustatyti, ar vartotojo kapitalo naudojimas yra tikslingas nustatant, kaip vartotojai skiria prioritetus. Tyrimo objektas yra vartotojo kapitalo poveikis vartotojo prioritetų nustatymui naudojant vartotojo vertės koncepciją vertės suvokimo procese. Tyrime dalyvavo 24 žmonės, kurių buvo prašoma surašyti 20 asociacijų apie televiziją. Duomenys buvo analizuojami derinant „vandens logiką“ pagal E.de Bono su standartinėmis statistinių tyrimų technikomis (koreliacija, klasterių ir faktorių analizė). Rezultatai parodė, kad vartotojo kapitalo naudojimas yra tikslingas dėl savo aiškinamosios galios. Ši koncepcija pasirodė net tikslesnė nei socialinių klasių koncepcija. Be to vartotojo kapitalas tyrime paaiškino 70 proc. vartotojo vertės dimensijų atvejus Taigi, žinios apie tikslinių rinkų ekonominį, socialinį ir kultūrinį kapitalą reikštų sėkmingą vertės perkėlimą tarptautiniu lygmeniu ir reikšmingai prisidėtų prie rinkodaros strategijų kūrimo.Reikšminiai žodžiai: Marketingo vertė; Rinkodaros vertė; Vartojamoji vertė, vertės dimensijos; Vartotojų kapitalas; Vartotojai; Vertybių/vertės marketingas; Vertės dimensijos; Vertės matmenys; Vertės percepcija; Vertės suvokimas; Consumer capital; Consumer value; Value dimensions; Value marketing; Value perception.

ENThe concept of value has qualitative differences from the traditional notion of demand. When we talk about the contents of the value to the consumer, we may differentiate seven components, which are based on the valuation of personal emotion, costs and benefits, product qualities, recommendations, purchase, needs and wishes. This ties the concept of value with the concept of the consumer’s capital as economic, social and cultural capital. Still, questions emerge how the research on the value to the consumers can be applied. The objective of the research is to determine whether the use of the consumer’s capital is purposeful in determining how the consumers allocate their priorities. The object of the research is the impact of the consumer’s capital on the determination of consumer’s priorities by using the concept of the value of the consumer in the process of understanding the value. 24 people participated in the research; they were asked to write down 20 associations about television. The data was analyzed by coordinating E. de Bono’s “water logic” with standard statistical research techniques (correlation, analysis of clusters and factors). The results showed that the use of consumer’s capital is purposeful due to its explanatory power. This concept seemed to be even more precise than the concept of social classes. Furthermore, 70 percent of consumer’s value dimension cases were explained by the concept of consumer’s capital. Thus, the knowledge about the economic, social and cultural capital of target markets would mean a successful transfer of value on an international level and significantly contribute to the creation of marketing strategies.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25212
Updated:
2017-12-19 13:51:41
Metrics:
Views: 23
Export: