LTŠiame straipsnyje aptariamas mokymosi pasiekimų vertinimo procesas, daugiausia dėmesio skiriama profesijos mokytojų gebėjimų vertinti nustatymui. Keičiantis vertinimo koncepcijai, t. y. pereinant nuo vien tik žiniomis paremto vertinimo prie mokymosi pasiekimų vertinimo, keičiasi vertinimo eigai keliami reikalavimai ir ypač aktualus tampa profesijos mokytojų gebėjimų vertinti tobulinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gebėjimai; Gebėjimas; Kompetencija; Mokymosi pasiekimai; Vertinimas; Įsivertinimas; Įvertinimas; Ability; Assessment; Competence; Evaluation; Learning achievement; Learning achievements; Self-assessment.
ENThis article discusses learning achievement assessment process, focusing on identification of VET teacher assessment skills. Together with the changes in the conception of assessment, i.e. transferring from knowledge based assessment to learning achievement assessment, requirements for assessment procedure also change; therefore, the development of VET teacher assessment skills acquires particular relevance. [From the publication]