An Example of augmented reality technology influence on results of learning at comprehensive schools

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Anglų kalba / English
Title:
An Example of augmented reality technology influence on results of learning at comprehensive schools
Summary / Abstract:

LTInformacinių technologijų taikymas ugdymo procese yra pagrindinė šiuolaikinio švietimo kryptis. Daugelis tyrimų rodo, kad virtuali mokymo aplinka gali padeda pasiekti aukštesnių mokymosi rezultatų. Pastaruoju metu atliekami moksliniai tyrinėjimai tik pradeda atskleisti papildytos realybės technologijų taikymo ugdymo procese galimybes. Šiaulių universitete 2008 m. atliktas pedagoginis eksperimentas, kuriuo siekta nustatyti papildytos realybės technologijų platformos įtaką mokymosi rezultatams chemijos pamokose, mokantis periodinę cheminių elementų lentelę ir periodinį dėsnį. Tyrime dalyvavo 115 mokinių, besimokančių toje pačioje mokykloje aštuntoje klasėje. Moksleiviai buvo suskirstyti į keturias grupes. Prieš taikant papildytos realybės technologijų mokymo/mokymosi platformą, visi mokiniai buvo mokomi naudojant tradicinius mokymo metodus. Prieš ir po eksperimentinių pamokų buvo palygintos moksleivių žinios. Atlikus gautų rezultatų analizę, nustatyta, kad papildytos realybės technologijų mokymo/mokymosi platforma įtakojo mokinių žinias apie periodinį dėsnį ir periodinę cheminių elementų lentelę, taip pat mokinių gebėjimą taikyti įgytas žinias praktinėse užduotyse, tačiau žinios ir jų pritaikymas buvo nevienodo lygio. Keliama prielaida, kad taikytos įvairios mokymosi priemonės ir ištekliai skirtingai įtakojo mokymosi rezultatus, be to, kai kuriuos žemesnius rezultatus galėjo įtakoti ir prieš eksperimentą vykdytas mokinių žinių ir gebėjimų įvertinimas.Reikšminiai žodžiai: Informacinės komunikacinės technologijos (IKT); Mokymosi platforma; Papildyta realybė; Pedagoginis eksperimentas; Ugdymo procesas; Augmented reality; Development process; Information and Communication Technology (ICT); Pedagogical experiment; Teaching/learning platform.

ENUse of information technologies in education process is the main direction of contemporary education. Many researches show that virtual teaching environment can help achieving better performance results. Scientific researches recently conducted only start revealing the possibilities of application of supplemented-reality technologies in the process of education. Pedagogical experiment conducted in 2008, in Šiauliai University, which was aimed at determining the influence of the supplemented-reality technologies platform on learning outcomes in chemistry lessons, when learning periodic table of elements and law of periodicity. One hundred and fifteen 8th year pupils attending the same school took part in the research. The pupils were divided into four groups. Prior to applying the teaching/learning platform of supplemented-reality technologies, all pupils were taught by using the conventional teaching methods. Prior and after the experimental lessons, pupils' knowledge was compared. Upon analysis of the received results, it was determined that the teaching/learning platform of supplemented-reality technologies influenced the pupils' knowledge about the law of periodicity and the periodic table of elements, as well as pupils' ability to apply the acquired knowledge in practical tasks, but their knowledge and its application differed in degree. A presumption is made that various learning aids and resources applied had different impact on learning outcomes, besides, some lower results could have been impacted also by assessment of pupils' knowledge and abilities conducted before the experiment.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/24925
Updated:
2013-04-28 20:39:35
Metrics:
Views: 25
Export: