LTStraipsnyje analizuojamas informacinių komunikacinių technologijų integravimas į užsienio kalbų mokymo(si) procesą. Pateikiamas tyrimas, kuriuo siekta palyginti užsienio kalbų dėstytojų bei užsienio kalbų besimokančiųjų studentų kasdienius IKT naudojimo įpročius, technologijų naudojimo dažnumą akademinėje bei profesinėje veikloje, o taip pat jų požiūri į IKT svarbą ir efektyvumą kalbų mokyme. Straipsnyje pateikiama apibendrinamoji kiekybinių duomenų analizė. Tyrimo respondentai – 34 Vytauto Didžiojo universiteto užsienio kalbų dėstytojai bei 126 įvairių užsienio kalbų besimokantys studentai. Tyrimas parodė, kad IKT užima svarbią vietą tiek dėstytojų, tiek ir studentų kasdieninėje veikloje, nors pastebėta technologijų pasirinkimo bei naudojimo skirtumų. Nepriklausomai nuo IKT naudojimo įpročių, abi respondentų grupės pripažįsta IKT taikymo efektyvumą mokantis užsienio kalbų, tačiau išreiškia tam tikrų abejonių, ar visuomet IKT padidina mokymo(si) proceso patrauklumą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Anglų kalbos mokymas, tiesioginė komunikacija, i veidą; IKT; Užsienio kalbos mokymas(is); Užsienio kalbų dėstytojai ir studentai; English language teaching, , face-to-face communication; Foreign language learning and teaching; ICT; Language teachers and students.
ENThe article analyses integration of information and communication technologies into the process of foreign language learning/teaching. It presents a study which compared everyday habits of foreign language teachers and learners in using ICT, frequency of the use of technologies in academic and occupational fields, the attitude of such learners/teachers towards the importance of ICT and language learning/teaching efficiency. The article presents summarised analysis of quantitative data. The respondents of the study were 34 foreign language teachers from Vytautas Magnus University and 126 students of different foreign languages. The study showed that ICT plays an important role in everyday life of both teachers and students although the choice and the use of such technologies differ. Despite those differences, both groups of respondents acknowledge the effectiveness of the ICT application in learning languages, although they express doubts about whether ICT increases of attractiveness of the process of learning/teaching.