LTStraipsnyje analizuojamas skirtingų Lietuvos universitetų socioedukacinių (socialinės pedagogikos/darbo) studijų programų studentų požiūris į pasirinktas studijų programas jų rinkimosi motyvų, ugdomų gebėjimų, studijų apimties, studijuojamų dalykų blokų, modulių, praktikų aspektais. Studentų vertinimams nustatyti taikyta anketinė apklausa raštu, naudojant pusiau uždaro tipo klausimyną. Tyrime dalyvavo šalies universitetų bakalauro socioedukacinių studijų programų (socialinė pedagogika/darbas) studentai (N=193). [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštojo mokslo kokybė; Studijų kokybė; Studijų programos; Quality of higher education; Quality of studies; Study programmes; The quality of higher education; The quality of studies.
ENThe article deals with the attitude of the students of socio-educational study programmes (of social education/work) of different Lithuanian universities towards their chosen study programmes in the aspects of their choice motives, developed abilities, scope of studies, studied subject blocks, modules and practical placements. In order to identify the students ' assessments the written questionnaire survey has been applied, using the semi-closed type questionnaire. The survey was attended by bachelor students of socio-educational study programmes (of social education/work) of Lithuanian universities (N=193). [From the publication]