LTStraipsnio tikslas - apžvelgti subalansuotų rodiklių sistemos taikymo viešąjame sektoriuje problematiką. Subalansuotų rodiklių sistema (balanced scorecard) verslo vadyboje yra plačiai nagrinėjama, tačiau jos pritaikymo viešąjame sektoriuje galimybės ir ypatumai nėra pakankamai ištirti, o Lietuvoje šiuo metu netiriami arba beveik netiriami. Straipsnis apžvelgia subalansuotų rodiklių sistemos raidą nuo matavimo iki strateginio valdymo priemonės, ypatumus, taikant ją viešąjame sektoriuje. Straipsnyje konkrečios partinės programos pavyzdžiu jos strateginės nuostatos sudėliojamos subalansuotų rodiklių sistemos metodikos pagrindu. Tai suteikia galimybes įvertinti strateginių nuostatų balansą keturių skirtingų perspektyvų atžvilgiu ir jų konkretumą matuojamų rodiklių, siekiamųjų reikšmių ir iniciatyvų atžvilgiu. [Iš leidinio]
ENThe objective of the article is to review the topic of the application of balanced scorecard in public sector. The balanced scorecard in business management is broadly analyzed; however, the possibilities of its application in public sector as well as peculiarities have not been sufficiently explored, and they are not being explored or almost explored in Lithuania, presently. The article reviews the development of balanced scorecard from measuring to strategic management means and its peculiarities applying it in public sector. Its strategic attitudes are put together in the article based on the example of a concrete party programme on the grounds of the balanced scorecard methodology. This allows assessing the strategic attitudes balance in respect of four different perspectives and in respect of the indexes measuring their concreteness, pursued meanings and initiatives.