LTLietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, verslo įmonės pastaruoju metu vis daugiau naudoja informacines technologijas. Šių technologijų naudojimo rinkodaros tikslais tendencija nėra pakankamai ištyrinėta Lietuvos moksliniuose tyrimuose. Sprendžiant šią problemą, anketinės apklausos būdu atlikti kiekybiniai tyrimai. Tyrime dalyvavo 297 Lietuvos įmonių rinkodaros ir vadybos specialistai. Tyrimo rezultatai rodo, kad dauguma įmonių (iš jų ir žemės ūkio) rinkodaros tikslais dažniau naudojasi periodinės spaudos, o ne interneto galimybes. Iš visų elektroninės rinkodaros priemonių (ERP) dažniausiai naudojamas elektroninis paštas. ERP Lietuvos bendrovės paprastai naudoja darbo lengvinimui, prekių/paslaugų reklamai, pardavimų skatinimui, geresniam klientų aptarnavimui bei glaudesniems ryšiams su jais palaikyti. Savo firmos įvaizdžio gerinimui ERP daugiausia naudoja žemės ūkio bei viešbučių įmonės. Trečdalis respondentų teigia, kad prekių arba paslaugų paklausa didėjo pradėjus naudoti ERP, tačiau daugelis Lietuvoje veikiančių įmonių, iš jų ir žemės ūkio bendrovės, elektroninei rinkodarai skiria ne daugiau kaip 10 proc. rinkodaros biudžeto lėšų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: El. rinkodara, el. rinkodaros priemonės, santykių su klientais valdymo programa; Elektroninė rinkodara; Elektroninės rinkodaros priemonės; Internetas; Santykių su klientais valdymo programa; CRM; E-marketing; E-marketing instruments; E.marketing, e.marketing instruments, CRM; Internet.
ENRecently in marketing information technologies are even more often used. In Lithuania too there is a given tendency, but particularly is not investigated, as the enterprises use e-marketing. For the permission of this problem quantitative research thanks to questionnaire of experts has been made. Experts in marketing and managers of 297 enterprises of Lithuania participated in research. Results have shown that in the marketing purposes the press, rather than the Internet more often is used. From all e-marketing instruments is used e-mail more often. The enterprises of Lithuania e-marketing instruments use basically for simplification of the work, advertising of the goods/services, stimulation of sales, improvement of servicing and maintenance of close connections with them, but it is not enough for image improvement. At third of all respondents demand for the goods/services when they began to use e-marketing instruments has increased. However on e-marketing instruments two thirds of all enterprises spend only 10% of marketing budgetary funds. [From the publication]