Lietuvos kaimo turizmo verslo pokyčiai ir jų priežastys

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos kaimo turizmo verslo pokyčiai ir jų priežastys
Alternative Title:
Results of EU suport on the development trade of countryside tourism
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2009, Nr. 1(16), p. 15-22
Summary / Abstract:

LTKaimo turizmo kaip alternatyvios žemės ūkio verslui, veiklos spartaus augimo priežasčių Lietuvoje analizė įgalina kaimo turizmo verslininkų sukauptą patirtį pritaikyti plėtojant kitas alternatyvias ūkininkavimui veiklas kaimo vietovėse. Straipsnio tikslas – apibendrinus ES ekonominės paramos priemonių poveikį Lietuvos kaimo turizmo verslo plėtrai susisteminti kaimo turizmo verslo plėtrą Lietuvoje įtakojusias priežastis. Straipsnyje kaimo turizmas analizuojamas kaip socialinis ekonominis reiškinys sąsajose su Lietuvos ekonomine būkle bei SAPARD ir ES struktūrinių fondų parama. Straipsnyje susistemintos 2000–2008 m. Lietuvos kaimo turizmo verslo pokyčius įtakojusios priežastys, sudarytas chronologinis įvykių aprašas, kuris gali būti naudojamas ne tik rengiant metodinę mokomąją medžiagą kaimo turizmo vadybos studijoms, bet ir pagrindu kitiems giluminiams tyrimams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: ES; Ekonominė veikla; Kaimo turizmas; Parama; Parama rekreacinėms paslaugoms; Poilsis; Pramogos; Verslas; Activities; Business; Countryside tourism; EU; Recreation; Recreation services support; Services; Support.

ENCountryside tourism was one of the fastest developing alternatives to agricultural activities in Lithuania during the integration process into EU. During the period of 1999–2008 the volume of this business increased nearly 10 times; 18 percent of countryside tourism farmsteads assimilated the financial support of EU SAPARD and structural funds. The demand for countryside tourism services has also increased significantly: average occupation of countryside farmsteads increased from 13 to 60 percent, at present it out competes occupational indicators of hotels. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23613
Updated:
2018-12-17 12:36:04
Metrics:
Views: 84    Downloads: 28
Export: