1995-2008 m. muzikos pedagogikos tyrimų Lietuvoje tendencijos : teorinis-apžvalginis aspektas = The tendencies of research on music pedagogy in Lithuania in 1995-2008: the theoretical-survey aspect

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
1995-2008 m. muzikos pedagogikos tyrimų Lietuvoje tendencijos: teorinis-apžvalginis aspektas = The tendencies of research on music pedagogy in Lithuania in 1995-2008: the theoretical-survey aspect
Alternative Title:
Tendencies of research on music pedagogy in Lithuania in 1995-2008: the theoretical-survey aspect
In the Journal:
Kūrybos erdvės. 2009, Nr. 11, p. 53-66
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami 1995–2008 m. muzikos pedagogikos tyrimai, publikuoti moksliniuose recenzuojamuose žurnaluose. Analizuotos 186 mokslinių žurnalų „Acta Paedagogica Vilnensia“, „Pedagogika“, „Tiltai“ ir „Kūrybos erdvės“ muzikos pedagogikos srities publikacijos. Tyrimas atskleidė, kad muzikos pedagogikos srities tyrimų aktualumas kyla tam tikromis bangomis. Pastebimi trys pakilimo laikotarpiai, kuomet vis dažniau formuluojamas klausimas apie tai, kaip būtų galima įvertinti pokyčius, vykstančius muzikinio švietimo sistemoje. Pastaraisiais metais muzikos pedagogikos srities tyrimų gausėja ir ši mokslinė disciplina yra pakilimo etape. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokslinia žurnalai; Moksliniai tyrimai; Moksliniai žurnalai; Muzikos pedagogikos tyrimai; Research on music pedagogy; Scientific journals.

ENThe article deals with research on music pedagogy published in scientific reviewed journals during the period of 1995-2008. 186 publications on the area of music pedagogy found in scientific journals "Acta Paedagogica Vilnensia", "Pedago­gika", "Tiltai" and "Kūrybos erdvės" were analysed. The survey reveals that relevance of research in the area of music education arises in certain waves. It is observed that three periods of ups urge when the question on how the changes in the system of music education could be evaluated arises more often. During the latter years, the amount of research on music pedagogy increases and this scientific discipline is at the stage of ups urge. [From the publication]

ISSN:
1822-1076
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23283
Updated:
2018-12-17 12:34:40
Metrics:
Views: 73    Downloads: 7
Export: