LTVerslas iki šiol neturi pagrįstos metodikos naujų paslaugų įdiegimui vertinti, tyrėjai naujovių diegimo schemose dažnai šį uždavinį ignoruoja arba tam tikras vertinimo procedūras numato naujų produktų bei paslaugų komercializacijos etape. Nėra pagrįsta vertinimo rezultatų naudojimo nauda įmonei, neapibrėžtas vertinimo turinys ir veiksmų seka. Straipsnyje argumentuotas naujų paslaugų įdiegimo vertinimo tikslingumas, pateikti vertinimo kriterijai ir išnagrinėti atvejai, keliantys lankstumo reikalavimus vertinimo modeliui. Pasiūlytas lanksčios struktūros modelis sudarytas iš šešių funkcinių komponentų. Naujų paslaugų įdiegimui įvertinti numatyta kriterijų aibė, iš kurios kiekvienam vertinimo atvejui alternatyvūs kriterijų rinkiniai sudaromi atsižvelgiant į galimos sėkmės sąlygas ir investicijų naudojimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Diegimas; Kriterijai; Modelis; Naujos paslaugos; Paslaugų verslas; Vertinimas; Assessment; Business of services; Criteria; Development; Model of implementation; New services.
ENBusiness has not got reasoned methodology for complete implementation assessment of new service development; researches without any reasoning commonly miss the stage of complete implementation assessment or include it in the stage of commercialization of new product or service in their schemes for new product (service) development. Furthermore, utility of using results of assessment is still not clarified to the company and sequence of actions and substance of this process is still not proposed. Purposefulness of this stage is reasoned in this paper, criteria for assessment are proposed and cases which raise claimes for model's flexibility arc considered. Besides, the flexible structure model is presented, which consists of 6 functional components. Also, a set of criteria for the complete assessment of the implementing results is determined. For different cases different collections of criteria are proposed, which are made considering probability of success and the use of investment. [From the publication]