LTStraipsnio tikslas – nustatyti policijos pareigūnų anglų kalbos mokymosi motyvus – instrumentinį ir integracinį. Tyrime dalyvavo 116 policijos pareigūnų, studijuojančių pagal neakivaizdinių studijų programą Mykolo Romerio universitete Viešojo saugumo fakultete. Jie atstovavo įvairius darbo sektorius ir turėjo skirtingus tarnybinius laipsnius. Tyrimo rezultatai parodė, kad policijos pareigūnai yra labiau instrumentiškai motyvuoti mokytis anglų kalbos. Tarnybinis laipsnis ir darbo sektorius taip pat turi didelę įtaką motyvacijai. Būtina žinoti studentų mokymosi motyvus, siekiant tobulinti dalyko programą, gerinant specialistų žinių, mokėjimų ir įgūdžių kokybę. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studentai, motyvacija; Studentų motyvacija, kalbos mokymasis; Užsienio kalba; Foreign language; Motivation; Students; Students' motivation, language learning.
ENThe study examines the motivational variables involved in the learning of English by police officers in Lithuania. The results show that Lithuanian police officers are more instrumentally motivated to learn English. There are some significant effects for ranks and security sectors on the officers' motivation towards English learning. [From the publication]