LTStraipsnyje analizuojama įvairių veiksnių įtaka bakalauro studijų studentų verslumo intencijoms. Verslumo intencijoms įtaką darantys veiksniai suskirstyti į dvi grupes: asmens charakteristikų veiksnius (psichologinius ir nepsichologinius) ir aplinkos sąlygų veiksnius (išorinės aplinkos ir universiteto aplinkos). Apklausus 230 bakalauro studijų studentų Lietuvoje, nustatyta, kad asmens charakteristikoms priskiriami veiksniai: finansinė nepriklausomybė, autonomija, orientacija į pasiekimus, teigiama verslumo patirtis, verslo žinios ir aplinkos sąlygoms priskiriami veiksniai: išorinė aplinka ir universiteto aplinka daro įtaką studentų ketinimams užsiimti verslu. Vienintelis iš tirtų veiksnių – netikrumo vengimas – nedaro įtakos ketinimui užsiimti verslu. Kuriant bakalauro studijų programas reikėtų ypatingai atsižvelgti į verslumo kultūros skatinimą universitete: verslumą skatinančių mokymo metodų taikymą, teigiamos dėstytojų orientacijos į verslumą stiprinimą verslo praktikų pritraukimą į mokymo procesą ir t. t. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bakalauro studijų studentai; Verslumo intencijos; Verslumo intencijos, bakalauro studijų studentai, Lietuva; Entrepreneurship intensions; Entrepreneurship intensions, undergraduate students, Lithuania; Lithuania; Undergraduate students.
ENThe paper investigates the perception of how different factors such as personal characteristics (psychological and non-psychological) and environmental conditions associate with undergraduate business students' entrepreneurship intensions. Data were collected from 230 undergraduate business students from Lithuania. The findings suggest that both personal and environmental factors determine entrepreneurship intention of undergraduate students. Although one personal psychological factor - uncertainly avoidance - did not correlate with entrepreneurial intentions. Overall, the results provide support for university entrepreneurship programs. Educational institutions in order to nurture students' entrepreneurship intensions have to focus on university environment, entrepreneurial knowledge, and non-psychological characteristics of the students. [From the publication]