LTStraipsnio autoriai teigia, kad Lietuvos kuro pramonėje pasiektas aukštas konkurencingumo lygis, todėl degalinės turi siekti pozicionavimo peržiūros, siekiant išlaikyti savo pelningumą ir rinkos dalį bei plėtoti klientų lojalumą. Plačiai pripažinta, kad yra pigiau ir naudingiau tęsti dalykinius santykius su esamais klientai nei ieškoti naujų klientų. Todėl kliento išlaikymas ir jų lojalumas tampa vis svarbesniu marketologų tikslu nei bet kada. Šiame straipsnyje autoriai siūlo analitinį modelį, kurio dėka galima nustatyti santykio intensyvumą tarp asmeninių kliento vertybių ir kliento lojalumo Lietuvos degalinių mažmeninėje prekyboje. Tyrėjai identifikavo tris koreliacinius veiksnius - tradicijų šalininko veiksnį, socialiai priimtiną elgesį ir savi-kompetencijos veiksnį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Degalinių mažmenos rinka; Asmeninės klientų vertybės; Klientų lojalumas; Petrol station retailing industry; Personal customer values; Customer loyalty.
ENPersonal customer values are vital to gaining a deeper understanding of customers and their retaining behaviour that leads to long-term relationships and thus continuing profitability. The study assesses the impact of personal customer values on customer loyalty in petrol station retailing industry. An empirical analysis with a nationwide sample in Lithuania was carried out in order to evince how dimensions of both customer loyalty and personal values are related. Using path analytical approach, the findings suggest that different personal customer values influence different dimensions of customer loyalty. Implications of our analytical model for value and customer behaviour theory, practice and directions for future research are discussed. [From the publication]