Specialiųjų poreikių vaikų prieraišumo ugdymo prielaidos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Specialiųjų poreikių vaikų prieraišumo ugdymo prielaidos
In the Journal:
Specialusis ugdymas [Special Education]. 2009, Nr. 1 (20), p. 144-154
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiama vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto vaikų prieraišumo ugdymo prielaidų analizė. Pristatomas mokslinis tiriamasis pedagoginis eksperimentas pagal tyrimo metodiką, parengtą remiantis teorinėmis mokslininkų prieraišumo sampratos, požymių bei formavimo(si) įžvalgomis ir jų įdiegimu į praktines vaikų ugdymo ir gyvenimo veiklas. Atskleidžiama naudoto Marte Meo prieraišumo ugdymo metodo esmė, aptariami vaikų prieraišumo sutrikimai ir jų ugdymo galimybės, vaikų ugdytojų-respondentų vertinimai apie bendravimo ir prieraišumo pokyčius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Prieraišumas; Ugdymas; Sutrikusio intelekto vaikai; Santykiai; Children with special needs; Disable childred; Santykiai.

ENThe article presents the analysis of preconditions for developing attachment in children with moderate and severe learning difficulties. It presents a scientific-educational experiment, carried out in accordance with research methodology, developed on the basis of theoretical insights of researchers into the concept of attachment, its features and (self-)development and their implementation in the practical educational and everyday activities of children. The essence of Marte Meo's attachment development method employed by the research is revealed, attachment disorders in children and their development opportunities, evaluations of respondents - educators of children regarding changes in communication and attachment are discussed. [From the publication]

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/21332
Updated:
2018-12-17 12:28:29
Metrics:
Views: 49    Downloads: 8
Export: