LTSiame darbe analizuojama prekės ženklo ir jo valdymo samprata, sudėtis ir vertinimas. Apibendrinama prekės ženklo valdymo teorija, lyginant klasikinius ir modernius prekės ženklo kūrimo principus bei vadybos teoriją, nagrinėjamas prekės ženklo vertinimas. Atliekant Lietuvos ir užsienio šalių autorių literatūros analizę, pateikti skirtingi prekės ženklo struktūros ir vertinimo modeliai. Anketiniu apklausos būdu apklausta 60 respondentų iš dviejų kategorijų prekių ženklų ir nustatyti pagrindiniai šalies prekių ženklų valdymo principai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Prekės ženklas; Vartotojas; Vadyba; Verslas; Commodity branding; Consumer; Management; Business; Verslas.; The commodity branding; Business.
ENIn this work the conception of brand, composition and band management are investigated. Brand management theory is compared with principles of business management. The process of brand building is highlighted. Using the theory of Lithuanian and foreign authors, different models of brand building and management are emphasized. Through the questionnaire 60 respondents were interrogated and determinated the main principles of brand management in Lithuania. [From the publication]