LTInformacinių Komunikacinių technologijų, kompiuterinių mokymo programų plėtra keičia mokytojo vaidmenį: mokytojas - informacijos turėtojas ir perteikėjas, tampa mokytoju - mokymosi proceso organizatoriumi, mokymosi galimybių kūrėju, mokymosi patarėju, partneriu ir tarpininku. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, atskleidžiamas mokytojų, mokinių ir jų tėvų požiūris į mokomųjų kompiuterinių programų naudojimą mokymo procese ir jam įtaką darančius veiksnius. Parodoma, kad apklaustieji mokytojai, mokiniai ir jų tėvai gana palankiai vertina mokomųjų kompiuterinių programų naudojimą mokymo procese, nors pateikiami argumentai yra skirtingi. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompiuteris; Informacinės komunikacinės technologijos(IKT); Mokiniai; Mokytojai; Socializacija; Mokymo programa; Computer; Information and comunication technologies(ICT); Pupils; Teachers; Socialization; Educational programme; Informacinės technologijos; Mokymo procesas; švietimas; Moksleiviai; Mokymo proceso vertinimas; Information technologies; Learning; Education; Students; Assessment of learning.
ENThe development of information and communication technologies and computerbased education programmes changes the role of a teacher: the teacher as a holder and provider of information becomes the teacher - the organizer of the learning process, the creator of learning opportunities, the learning adviser, partner and intermediary. On the basis of carried out research the article discloses the attitude of teachers, pupils and their parents towards the usage of computer-based education programmes in education process and the factors influencing it. It shows that surveyed teachers, pupils and their parents positively assess the usage of computer-based education programmes in education process, even though the reasons are different. [From the publication]