LTReklamos sklaida ir poveikis Lietuvos gyventojams nagrinėjami atsižvelgiant j jos pobūdį ir paskirtį. Nors Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas gana griežtai reglamentuoja reklamos pateikimą ir siekia gerinti vartotojų informavimą apie prekes ir paslaugas, tačiau užslėptos reklamos formos yra paveikiausios ir vis dažniau tampa Lietuvos gyventojų gyvenimo būdą formuojančiu veiksniu. Straipsnyje analizuojami Socialinių tyrimų instituto Stratifikacijos skyriaus 2004 m. reprezentatyvaus gyventojų tyrimo duomenys, nagrinėjama, kaip pasitelkiant reklamą skleidžiamos žinios didžiausią įtaką daro aukštesniosios ir viduriniosios klasės gyvenimo stiliui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Reklama; Vizualinė reklama; Gyvenimo stilius; Advertising; Visual advertising; Life-style; Vizuali reklama; Paslėpta reklama; Gyvenimo; Stilius.; Visual advertising concealed advertising; Life-style.
ENThe dispersion and influence of advertising on the inhabitants of Lithuania are analysed in connection with advertising kinds and purposes. In the Law of Advertising of the Republic of Lithuania regulations on forms of advertising presentation are quite strict, and it intends to improve the quality of information about goods and services for the consumers. However, concealed forms of advertising are more influential and frequently become life-style's development factors for inhabitants of Lithuania. The data of representative research of inhabitants of Lithuania done by the Department of Stratification of the Institute for Social Research in year 2004 is analysed in this article. The impact on high and middle class life-style done by the attainment of advertising is uncovered within this research. [From the publication]