LTŠiuolaikiniame pasaulyje universitetams ir studentų patyrimui juose keliami reikalavimai yra susiję ir su profesine veikla, ir su mokymusi visą gyvenimą. Šio straipsnio tikslas – apžvelgti dėstytojų nuomonių apie mokymo ir mokymosi universitetinėse studijose ypatumų lyginamojo tyrimo rezultatus, iš kurių aiškėja, kad turėtų būti akcentuojamas refleksyvusis mąstymas, problemų sprendimas, taip pat bendradarbiavimas su socialiniais partneriais ir atžvalga į pilietiškumo ugdymą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis mokslas; Karjera; Mokymasis visą gyvenimą; Career; Higher education; Higner education; Lifelong learning.
ENRequirements for contemporary university are associated with both professional activities, and lifelong learning. The aim of this paper is to present results of a comparative study, aimed at identifying opinions of teachers about features of teaching and learning. Results reveal that reflexive thinking, problem solving, also ability to co-operate with social partners and attention to education for active citizenships hould be emphasised. [From the publication]