Characteristics of educational dimensions in the context of the open innovation paradigm

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Characteristics of educational dimensions in the context of the open innovation paradigm
Alternative Title:
Edukacinių dimensijų charakteristikos atvirųjų inovacijų paradigmos kontekste
In the Journal:
Socialiniai mokslai. 2008, Nr. 1 (59), p. 42-49
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama atsakyti į probleminį klausimą: kokios esminės edukacinės charakteristikos išryškėjo inovacinio proceso kūrimo ir vystymosi fazėse atvirųjų inovacijų paradigmos kontekste. Atsakymų į iškeltą klausimą ieškoma dvejose straipsnio dalyse: pirmojoje atskleidžiama atvirųjų inovacijų paradigmos esmė, jos santykis su uždarųjų inovacijų modeliais, atskleidžiami atvirųjų ir uždarųjų inovacijų paradigmų kontekste veikiančių padalinių skirtumai; antrojoje dėmesys skiriamas atvirųjų inovacijų paradigmos sąlygotoms edukacinėms charakteristikoms, pirmiausia akcentuojant mokymosi partnerystėje tinkluose ir organizacinio mokymosi kategorijas bei išskiriant veiksnius, darančius įtaką mokymuisi aljansuose; vėliau fokusuojantis į edukacinių charakteristikų kaitą skirtingose inovacinio proceso fazėse – kūrybos ir vystymosi. Atskleista, kad atvirųjų inovacijų paradigma akcentuoja, jog įmonės gali ir turi naudoti išorines bei vidines idėjas, išorinius ir vidinius kelius į rinką. Vidinės idėjos gali būti pateiktos rinkai per išorinius kanalus, visai atsietus nuo dabartinės įmonės veiklos, tam, kad būtų kuriama pridėtinė vertė. Technologinių inovacijų procese, besiremiančiame atvirųjų inovacijų paradigma, esminės edukacinės charakteristikos yra organizacinis mokymasis bei mokymasis partnerystėje tinkluose, kadangi atvirųjų inovacijų paradigmoje inovacijos gimsta skirtingų tipų tinkluose. Inovacijos kūrimas ir vystymas vyksta mokymosi proceso metu.Reikšminiai žodžiai: Atvira inovacija, mokymasis organizacijoje, mokymosi tinklas, inovacijų procesas; Atvirosios inovacijos; Inovacinis procesas; Mokymasis tinkluose; Organizacinis mokymasis; Innovation process; Learning networks; Open innovation; Open innovation, organizational learning, learning network, innovation process; Organizational learning.

ENThis article aims to answer the question: what essential educational characteristics manifest in the stages of creation and development of an innovation process in the context of the Open Innovation paradigm. This question is addressed in two parts of the article: the first part discloses the essence of the Open Innovation paradigm, its relationship with models of closed innovations, differences of subdivisions functioning in the context of paradigms of open and closed innovations are revealed; the second part focuses on educational characteristics caused by the Open Innovation paradigm, first stressing the categories of learning partnership networks and organisational learning as well as distinguishing factors that influence learning in alliances; further the focus shifts on the change of educational characteristics in different stages of innovation process: creation and development. [From the publication]

ISSN:
1392-0758
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/19359
Updated:
2018-12-17 12:19:31
Metrics:
Views: 30    Downloads: 9
Export: