Management of the structure of marketing - practical necessity not solved in theory

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Management of the structure of marketing - practical necessity not solved in theory
In the Journal:
Socialiniai tyrimai [Social Research]. 2007, Nr. 2 (10), p. 117-124
Summary / Abstract:

LTSėkminga rinkodara yra netsiejama nuo tokių charakteringų problemų: kokia lėšų suma leidžia pasiekti maksimalų ribinį efektyvumą ir kaip optimaliai paskirstyti išlaidas atskiroms rinkodaros priemonėms? Be to, svarbu pasiekti verslo tvarumą. Straipsnyje siūloma šias problemas spręsti integruotai atsakant į klausimą, kaip pasiekti maksimalų rinkodaros sąnaudų ribinį efektyvumą lėšas optimaliai paskirstant atskiroms rinkodaros priemonėms. Pasitelkiant adekvataus investicinio portfelio koncepciją ir sprendimo idėją, straipsnyje siūlomas racionalios rinkodaros priemonių rinkinio struktūros parinkimo algoritmas, kartu atsižvelgiant į rinkodaros sukuriamą naudą ir sąnaudas. Prekės, kaina, reklama ir vieta, kaip rinkodaros priemonių rinkinio dalys, yra analizuojamos kaip susijusios rinkodaros priemonės, kurios konvertuojamos į išlaidų naudingumą ar poveikį. Šio straipsnio tikslas yra ištirti pagrindinio rinkodaros priemonių rinkinio sąnaudų valdymo galimybes. Galimybės tiriamos parengiant verslo projektą, įvertinus, kad valdymo išlaidos, taip pat viso rinkodaros biudžeto efektyvumas, yra būtini sėkmingam verslui. Suprantant, kad rinkodaros sprendimai, kaip ir kiti su ateities galimybių valdymu susiję sprendimai, yra sukelti neapibrėžtumo, straipsnyje nagrinėjami reiškiniai yra aprašomi stochastiniais dydžiais ir priklausomybėmis. Straipsnis buvo parengtas atliekant eksperimentinius tyrimus. Nagrinėjant netiesines stochastines sistemas buvo naudojamos efektyvios imitacinės technologijos.Reikšminiai žodžiai: Marketingo komplekso sąnaudų struktūra; Stochastinis optimizavimas; Ribinis efektyvumas; Adekvatus portfelis; Structure of the marketing mix costs; Stochastic optimization; Marginal efficiency; Adequate portfolio.

ENMarketing is constantly concerned with the following problems - what amount of funds reaches maximum marginal effect and what the optimal structure of expenditures on separate marketing means should be. Moreover, nowadays it is increasingly important to reach business sustainability. The paper proposes means of solving the problem integrating these questions - how to achieve the maximum marginal marketing funds efficiency with optimal funds distribution among separate marketing means. Employing adequate investment portfolio conception and decision idea, an algorithm for selection of rational marketing means mix structure, at the same time considering marketing developed utility and costs, has been proposed. Product, price, promotion and place (4P), as the components of the marketing means mix, are analysed as related marketing means, which, in rum, are converted into expenditures utility or effect. This allows outccme evaluation according to three characteristics - the extent of the effect, risk of possible set of effects and reliability of every possibility of the effect. [From the publication]

ISSN:
1392-3110; 2351-6712
Related Publications:
Konkurencingo verslo projektavimas / Aleksandras Vytautas Rutkauskas ; Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Vilnius : Technika, 2006. 351 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/19131
Updated:
2018-12-17 12:06:22
Metrics:
Views: 28    Downloads: 2
Export: