LTStraipsnyje analizuojama kritiška etnomuzikos tradicijų tęstinumo padėtis Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose. Pateikiamas moksleivių požiūrio vertinimas į etnomuzikos tęstinumo būtinybę, tyrinėjami etnomuzikos pertekimo moksleiviams būdai bei šaltiniai. Išanalizuotas muzikos mokytojo vaidmuo ugdant etnomuzika paauglių tautinę orientaciją. Raktažodžiai: etnomuzika, etnokultūra, muzikos mokytojas, pradinių klasių mokytojas, moksleiviai, mokykla, paaugliai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Švietimas; Etninė muzika; School-children; Ethnic music.
ENThe article analyzes the critical situation of continuance of ethnic music traditions in Lithuanian comprehensive schools. The evaluation of schoolchildren’s view of the necessity of continuance of ethnic music is presented, the ways and sources of conveyance of ethnic music to schoolchildren are examined. The role of the music teacher in nurturing the national orientation of adolescents by ethnic music is analyzed. Key words: ethnic music, ethnic culture, music teacher, primary school teacher, schoolchildren, school, adolescents.