Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimas
Alternative Title:
Sales promotion-based customer loyalty formation
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2008, Nr. 4 (15), p. 110-117
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiami pagrindiniai pardavimų skatinimo poveikio įvairiose vartotojų lojalumo stadijose tyrimo rezultatai. Pristatoma parengta pardavimų skatinimo poveikio įvairiose vartotojų lojalumo stadijose tyrimo metodika, pardavimų skatinimo poveikio įvairiose vartotojų lojalumo stadijose tyrimo, atlikto taikant parengtos metodikos principus, rezultatai. Pateikiamas pardavimų skatinimu pagrįsto vartotojų lojalumo formavimo modelis. [Iš leidinio]

ENMain results of the research for identification of the impact of sales promotion on customer loyalty are provided in the article. The methodology for the estimation of an influence of sales promotion on customers with different loyalty stages is presented. Using the formulated methodology, the model of sales promotion-based customer loyalty formation is composed and validated empirically. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/18880
Updated:
2018-12-17 12:18:54
Metrics:
Views: 33    Downloads: 7
Export: