Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybės
Alternative Title:
Importance of a brand name and its value creation possibilities
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2008, Nr. 2 (13), p. 169-180
Summary / Abstract:

LTŠiuo metu, kai pasaulyje vyksta globalizacijos bei verslo internacionalizacijos procesai, kai formuojasi atviros rinkos ir jose vis labiau stiprėja konkurencinė įtampa, kurti, plėtoti bei valdyti prekių ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Prekės ženklas padeda nusakyti išskirtines prekės savybes bei sukurti teigiamą jos įvaizdį. Vartotojams prekės ženklas yra svarbi produkto dalis, nes jis produktui suteikia didesnę vertę. Prekės ženklas padeda sukurti ir užtvirtinti ryšius su vartotoju, atkreipiant jo dėmesį į prekę. Straipsnyje pateikiami prekės ženklo vertės didinimo galimybių vartotojo aspektu tyrimo rezultatai. Pagrindinis autorių dėmesys skiriamas prekės ženklo vertės elementams nustatyti bei remiantis tyrimo duomenimis prekės ženklo vertės kūrimo modeliui parengti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Prekės ženklas; Prekės ženklo vertė; Vartotojas; Modelis; Brand name; Brand; Label; Brand valuation; Consumer; Model; Prekės ženklas; Prekės ženklo reikšmė; Brand name; Modelis.; Model.

ENCutthroat competition and changes in consumers' needs bring new challenges to businesses. Companies seeking better results than their competitors in a market economy have to create and continually increase the value of their brand names in order to gain a competitive advantage. This article presents results of research on increasing the value of a brand name. The authors' main consideration is determining the main elements constituting the value of a brand, as well as formulating a brand creation model based on experimental data. Presently there is no universally acceptable methodology for determining the value of a brand. Based on existing scientific research and experimental results the authors have developed a model for brand valuation, which helps solve this problem complexically, involving all possible elements constituting a brand's value. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/18795
Updated:
2018-12-17 12:18:37
Metrics:
Views: 190    Downloads: 85
Export: