LTStraipsnyje analizuojama besimokančios organizacijos koncepcija, išskiriami esminiai besimokančios organizacijos bruožai, jų taikymo vadybinėje praktikoje metodologiniai aspektai. Siekiant nustatyti kolegijos galimybes tapti besimokančia organizacija, straipsnyje pateikiama besimokančios organizacijos bruožų ir kolegijos veiklos sričių sąveikos analizė, išskirti kolegijos kaip besimokančios organizacijos veiklos kriterijai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Besimokanti organizacija; Kolegija; Organizacijos vystymasis; žinios; Komandinis (grupinis) mokymasis; Asmeninis tobulėjimas; Learning organization; College; Development of organization; Knowledge; Team (group) learning; And personal improvement.
ENThe article analyses the concept of learning organisation, defines the main features of learning organisations, and discusses methodological aspects of their application in practice. In order to identify college’s possibilities of becoming a learning organisation, the article delivers the analysis of the interaction between learning organisation’s features and college’s activity areas, and defines college activity criteria characteristic to learning organisations.